oh, du är bra på att ligga och har stora mukler.

tar fem år att logga in på bloggen, och ugn står utanför huset


jag mår dåligt. fatta inte var ja va när jag vaknade och tänkte att ja måste hämta ut jackan på maxim. men hittade jackan på mig?

spydde på platens. gick på mintun igen.
barbq maxim och platens.. slutade jobba vid halv tolv.
mintu är bra för själen.
jag grät. jag gråter och jag kommer alltid gråta.

"du är ju inte en sån som gråter" som lis sa.. "du har blivit vuxen, du vågar visa va du känner, och har inte den där hårda skölden längre"... ja vill inte vara vuxen om det innebär att jag kommer gråta varje gång jag ser david.

VA INTE UTE. HA INTE PÅ DIG DEN DÄR RÖDA TSHIRTEN. så då va de sagt.
kan du inte va lite jävla vuxen själv och prata me mig nykter nån gång? så ja slipper älta allt när ja e full.. visa att jag inte slösat sex år på nån som inte ens klarar att prata med mig.
önskar jag bara kunde ta alla mina känslor och kasta i ån..
känns som du inte ens lyssnar när vi pratar. jag kanske borde skriva ett brev trots allt.
är jag för gammal för att gå till bup? önskar jag vore äldre med man barn vovve o hus. fattar ni inte..
jag vill inte vara ung. jag vill inte leeeeeeeeva.

när ja endå va sådär tokfull. kunde ja inte gått hem med vem som helst? haft lite toksex och ha ångest för de nu istället..?

 visserligen så va väl andreas äppelpaj helt okej. karln säger "ja vill ha kuk" och ställer sig o gör en äppelpaj. lis ska tattuera in "du är bra på att ligga och har stora mukler" så hon kan mala självpepp. jag ändrar mitt "la vida es de puda madre" till "la vida es mierda, joder!" eller så kan ja väl ha en på varje arm. vore ju rätt okej..


onööödigt <->
 har me halva burgaren hem, doggybag. jag kan ju inte ha krympt magsäcken när jag tänkt tröstäta. och sen rulla mig lycklig. vafan ere här. kan man steloperera sina tårkanaler? jag vill aldrig mer gråta. kan inte nån bara råka skjuta mig lr nått. jag får väl planera in ett mord istället, med lis. och så får ja ta de lungt på finkan och slippa tänka på framtiden resten av mitt liv. jag blir tokig... DAVID, du tappar din gloria. glöm aldrig vem du var, och vem jag tyckte va så underbar. för han är du inte längre. vem är du?


 ja har sovit, och nu ska ja jobba. . sen ska ja ut .. igen.


dagens appråpå:
himlen är rätt fin, speciellt när solen ah ni vet gör som den gör.

Kommentarer
Postat av: emmie

madde, du ar sa stark o duktig! vi har tur som har dig, o David ar en idiot som inte fattar vad han kastar bort. hoppas han blir alkis o flyttar in pa en bank i tradgarn!o tjock me!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback