oh, nu har vi nog varit med om allt.

jaha.. försökte spela lite maskin idag ihop på vinst, men icke.
jag tycker om grodorna, spintime e rätt hett med.. mitt nöje för tillfället :)

jobb, plankstek och sjuk humor. undra om man kommer långt på det ?

glömde dom där sju blommorna under kudden på midsommar, men som sagt så är jag ju envist inställd på vem min prins♥ är, så känns faktiskt som det kvittar. hjärnan vill inte drömma om nån annan endå, vare sig den ligger på 7 sorters blommor eller inte :)

sötaste ringde på fredag morgonen och va pratsugen, vi kom fram till att jag är för blyg och måste lära mig ett och annat.
frukost på stan med han kulla&nina. de frestade oss med grebbestad, och skämtade om att våran midsommar kommer sluta vid stångåstrand. halvgråtandes och påväg till ångestattack halsade ja&nina öl på balkongen i regnet och letade lösningar. emmie&ida hjälpte inte till med deras "i värsta fall får vi infinna oss att vi måste vara i stan" prat. fick tag i tomma som va lika tokig han över att va i stan över midsommar.. så ja.. grebbestad? en tussing var fram och tillbaka. iiiiingenting. biljetterna fullbokade? 0771-757575 ... - ja de finns ett tåg som går om en kvart..
haha.. herregud stress.. glömde nubbarna (som tur var hade ja o nina delat på en skåne tidigare)
hann inte med att hämta tältet, sprang till rese. hetsa lite och satt sedan på tåget. öl efter öl.. vafan höll vi på me? haha
midsommar på ett tåg vare ja..  tomma lekte duktig och va nyktrast på resan (han kom igen sen)  tågkonduktörerna skämtade för fullt, tyckte synd om stackars tomma som fick dras med vilda tjejer som oss. haha yeeeah right.


nina lyckades skaffa nya vänner. hon på tåget med hunden och rasmus på luffen. även nån till en början snygg men sedan konstig jävel som fick dricka lite öl.. det kastades grillchips på folk och skrek glåpord till hobby mongolider.
när tomma började komma igen fick vi även höra ett "du va inte det fulaste jag sett idag" .. lyckades ragga hårtofs och tomma snus. jävlar vilken lång resa.

framme, blåsigt. jaha vad nu? gömma sprit bakom sopptunnor, kebab(?) krog, träffa davve,kulla/nisse. träffade en hel del sköna personer, norsk underårig tjej, roades med att se tomma sumpa ragg, onödig svartsjuka(?) fattar inte va ja håller på med ibland, men vissa saker är mer känsliga i guess.. hopp&förlorat hopp. mer kebab(?)
stuga i campingen som börjar på E fem kilometer ifrån grebbestad... haha sure.

hemmagjort vindskydd. engångsgrill&hårspray. kebab (den måste ju komma ut/upp tillslut) nina alias blair witch, vi är på gåååång (sång), ett däck, slem, fisen, orgie(icke sexuellt), -öh, delar ni med er av toan lr?
yoghurt som luktar illa, kyla, frukostbuffé, nödig (ang allt ) , -öh, ja tappade mobilen i spyan.
-kan ja låna toaletten och bajsa hos dig och så kan vi ha sex efter?
-sluta upp med kväljningarna. jag spyr. -du luktar kiss. dödamobiler.

men alla log iaf när vi låg däckade 3 st på elskåpet mobil-musik och frös i solen :) där vi spenderade större delen av lördagen innan vårt tåg gick.. 6h slitnare än slitnast. hem, sova, dö!

o allt jag begärde var ett godnatt, din jävel.


---------------- oså vare ett år kvar till midsommar igen :) jag ska iaf till grebbestad igen. och den gången kommer jag inte lyssna på david "tänk inte så mkt" .. då fan ska ja planera :)



hah, nu har vi nog snart varit med om allt. det är nog det vi har att säga . som tomma sa på hemvägen?
-men hade vi kul iaf, ja minns inte riktigt kvällen. -klart vi hade tomma. -bra! haha..


annars så har de väl inte hänt så mkt.. sverige åkte ur em, jävla skit helvete. inga mer blågula tröjor på jobbet och inga mer fotbollskvällar med öl.. vi sörjde iaf kvällen med öl hos nissen, ja och han badade lite i fontänen, så nu har man gjort det med... sen att ja blotta mig för förbigående har ju inte riktigt med saken att göra:)

veckan är rätt full med jobb, försöka hinna med hushålls sysslor. träffa vänner, fira jennifer och bröllop...
usch min bästis sedan lekis ska nu lämna lkpg, känns lite hårt, inget lkpg utan henne ju!
tror även mamma m.fl kommer förbi och hälsar på, ge mig min fina nya tv och kramas hoppas jag på.

ohne dich.. pero tú sabes que quiero tener. bara dig dig dig dig. dig&mig :)


dagens appråpå: varför kan vi inte kommunicera via telepati? om jag önskar riktigt hårt att du ska ringa mig nu, så jag får höra din röst.. kommer du känna att du måste ringa mig då? ...man kan väl få drömma iaf..


Kommentarer
Postat av: Niiiina

HAHAHAHAHAHHAHAHA.. jag dör...

2008-06-24 @ 20:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback