oh, no.

ja har alltid fått höra, och alltid trott att har man bara viljan(?) kan man göra allt.
men det stämmer ju inte?
hur kan man vara så blind.
det är ju så att det man verkligen vill. kommer aldrig hända.
det enda man verkligen önskar sig kommer man aldrig få.
hallå ett bra jävla exempel är ju världsfreden. hur många önskar sig inte den igentligen?
de som förlorar ett ben, vill de inte allra mest ha tillbaka det benet?


det man verkligen verkligen vill ha kommer man aldrig få. bara att infinna sig i det.
det är omöjligt. så nu har jag sagt det. omöjligt..
det ordet jag aldrig ville tro fanns, men som jag nog nu måste erkänna faktiskt finns.

något har blivit omöjligt för madeleine eriksson gonzalez. och hon har svårt att ta det.
jävligt svårt att ta det. kommer nog tugga lite mer på ordet innan jag sväljer det.


vad mer kan jag säga..


dagens appråpå:
har nog sagt allt som behövs sägas vid detta laget.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi hjärtat! SÅ rolig du är. Alltså det varväl kanske inte roligt, men ändå... INGENTING ÄR OMÖJLIGT!!!!!



Puuuss puss ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback