oh, im lazy :)

pratade nyss med jerome, dj jekey. barcelona kompis. saknar honom:/ sjukt att nån man lärt känna så kort kan man endå få så bra kontakt med? han hoppas på gig i sverige och ska säga till mig såfort nått stort händer i barca så tar ja flyget ner.
vi bara skjuter på våran vattenpipa/tvspels kväll. han tyckte ja va världens roligaste och coolaste tjej, kallade mig t.o.m syster. bästa dj:n i barca. fan,.. inte många vänner som lyser upp så när jag kommer som han gjorde. saknar:/

jag har en hel helg att berätta om. och tro mig.. det kommer bli mkt. fest hos jennifer med gammla tjejerna i fredags och jenas bröllop i lördags. sjukt mkt att berätta om.. därför skjuter jag lite på det.

Hos dig är jag stark Hos dig är jag underbar Hos dig har jag allt Där vågar jag stanna kvar
Men när du inte ser När du inte rör mig Kan du ha hittat nån annan Säg nu hur du ser mig

När jag tagit slut När jag inte orkar mer När rädslan tar vid Rädslan förstår mig mer
 Då kan jag inte se Kan jag inte röra dig Har jag då hittat nån annan
Säg nu hur du ser mig

Jag undrar om du Hade kraft o ge dig av Eller mod o stanna kvar Vågat bygga på nåt nytt
Jag undrar om du Har kunnat ge och kunnat ta Kunnat öppna dig som jag Allt jag kräver är ett svar
Jag undrar om du Har kunnat ge och kunnat ta Kunnat öppna dig som jag Vågat vara här och nu

För allt jag kräver är ett svar Hos dig är jag stark Hos dig är jag underbar


I feel it in my fingers I feel it in my toes Love is all around me And so the feeling grows
 Its written on the wind Its everywhere I go, oh yes it is So if you really love me Come on and let it show
You know I love you, I always will My minds made up by the Way that I feel (es verdad)

dagens appråpå:

come on and let it show..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback