oh, så vare slut på spritveckan.

nu har första veckan gått undan. går och suckar åt att det snart är dags att ta tag i det sista, gardinstångar och lådor.
hehe.. kan ju även passa på att välkomna min nya dator. oooh så fin :) mi me gusta!



veckan har vart rätt händelsefull. vi har nog fan festat varje dag. emmie/ida hade inflyttningsfest i onsdags. vilket ledde till platens och tokfylla. ja hittade min gamla nallebjörn som ja inte hade nått emot att pussas med. haha.. och min beslutsångest ledde till att jag nästan sov själv. resten av dagarna har inneburit en öl på balkongen lr 55an.. sånt där onödigt drickande som bara lägger sig på magen.

crazy weekend. möhippa i fredags. som ja sagt tidigare så innebär det att min lilla bästis från lekis ska bli så vuxen som man kan bli :) det va galet roligt, åkte till en studio där hon fick sjunga in en singel.. även vi fick hjälpa till lite.herregud, stackars dem som tvingas lyssna :p

sen bar de av till stan i hula hula utstyrsel för hennes del.. 5 kr dansen, förvånar mig inte om hon fick ihop närmare 3000, för på natten efter krogen var folk givmilda kan jag lova :) mys/drickande hos henne sen krogen såklart.
in med lite starksprit oså va kvällen räddad. haha.. sliten däckade jag i sängen efter en halv kebabtallrik.
helgen fortsatte med inflyttningsfest hos bengan osv. för mkt alkohol. nu blir det lungt.
kan man krama någon så hårt att han aldrig försvinner från ens sida?


ja har varit en shoppoholic. riktigt roligt.. måste iof ta de lugnt nu, både me slösandet av cash och drickandet.
lugnaste veckan börjar nu? nu blir de sängen och sista avsnittet av desperate, fortfarande tröööttis.






dagens appråpå: en godnattkram kan göra världen så mycket ljusare. hudkontakt leder till att hjärtat blir varmt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback