oh, solemio

i mitt bortdrömmande kom jag fram till det. jag är svag. jag vet inte hur jag ska bete mig alls.
därför blir jag sådan, gör allt tvärtom.

ända sedan den 13 december 2002. kitch "trancefest",, alla skulle dit. minns inte mycket av själva kvällen men det jag minns är att du frågar mig "madeleine, är det lungt om ja sover hos dig inatt?" .. iomed att alla tydligen slaggade hejvilt hos mig under den tiden så tog ja de som en självklarhet. men att du sedan säger "det är bara jag va, ingen annan ska sova hos dig va?" chockad mumlar jag fram ett ja.. "bra" säger du och går. där va nog första gången mina fjärilar virvlade för dig.. där började nog mina känslor växa. de månaderna om vänskap som du pratar om fanns innan, dom minns inte jag.. jag minns allt därifrån den sekunden, då började du ta del av mitt liv.
efter senare bråk med turkgänget i stan kommer du med förslaget om att gå hem, så du slipper bråka.
jag säger hastigt hejdå till mina vänner, som ger mig menande ögonkast. börjar gå hemmåt med dig,
genast hade du en jättesnabb genväg som vi skulle ta, vilket senare visade sig vara en senväg. men jag skulle aldrig byta dem minuterna mot något. när du tog min hand för första gången...
när du log mot mig och sa att vi skulle ha det jättemysigt, ta ett bad du och jag, dricka champagne...
hade förstås ingen champagne då, men efter mkt bekymrande kom vi fram till att ja hade en starköl vi kunde dela på :) ...blev förstås inte mkt badande..

sen har jag tusen minnen med dig som jag inte kan glömma. om du bara visste.. jag är ju bara så svag.
du har gjort mig från stark till svag. rubbat min värld.

dagens appråpå: det finns nog inte så mkt mer att säga va :)

Kommentarer
Postat av: ajdahh

käääriss-madeloojjn! :D

2008-01-29 @ 06:50:01
Postat av: Nina

mitt i prick gumman :)

2008-01-29 @ 20:20:28
Postat av: Nina

mitt i prick gumman :)

2008-01-29 @ 20:20:48
Postat av: emmie

va fiiiiiiiint

2008-02-01 @ 19:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback