oh, so tired of thinking..

http://www.facebook.com/album.php?aid=85359&l=3c3e6&id=704605383

nyårsbilder. ninis och david. kunde det bli snyggare bilder? :) aww jag önskar han vore här just nu...


mellis är här. värsta mys.. utgång typ 4 av 5 dagar förra veckan..
mm va lite sliten där mot slutet ja. haha
jamburie månda riktigt najs faktiskt.., up&down tisda träffade min söta djjekey,carpediem&opium mar  torsda skaapligt hett + rolig förfest, oså catwalk & bargatan fredag .sabina och jag röjjde :p

saknar david. inte hörts så mkt nu :/ , ska inte höras förren fredag.. ja vill höra hans röst nu :( behöver mer uppmärksamhet än såhär- men aja åker till linkan om 2 veckor.. bara weekend besök.. hjärtat fyller 23. sen så fyller även jena&tomma år då såklart.. måste även fixa min lägenhet. reda ut hur vi ska göra me den.. andrahans kontraktet går ju ut nu i februari..

jag har så många drömmar och så många önskemål att jag inte vet var jag ska börja.
först kan ja ju börja med att bara vara och våga säga vad jag igentligen känner.
men det är känsligt. han betyder för mycket för mig..


dagens appråpå: en kram om dagen håller doktorn borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback