oh, så va ja här igen.

den där låten ja fick av richard är underbar. den som beskriver hur jag känner. helt otroligt vilken låt..
jag är nog mer förvirrad än jag nånsin kommer bli.
jag är nog mer osäker än jag nånsin varit.

jag vet verkligen inte vad som kommer hända härnäst.. och det gör mig rädd.

4 dagar kvar, sen sitter jag där på planet igen. den här gången måste jag komma fram till ett beslut innan jag sitter på det tillbaka igen, jag har 4 dagar på mig. så här o nu om 8 dagar så ska ja inte vara lika ovetande om hur min framtid ska se ut. här o nu om 8 dagar, ska ja ha ett hum om hur det åtminstone kommer se ut det närmaste halvåret.

morfar♥ har vart borta i 10 år nu. i fredagags 25/1 var det 10 år sedan han lämnade oss. jag minns fortfarande den där morgonen, när mamma satt på min sängkant söndergråten och väckte mig. Jag av alla va min morfar väldigt nära. Några av dem finaste minnen jag har, har jag från tiden då jag och min morfar spenderade tid. är
jag saknar min morfar. nån sommar ska ja springa ut i underkläderna i regnet igen. nån sommar..


alexandra ska flytta in hit nu i dagarna. kanske t.o.m idag. riktigt mys, en av mina närmaste här.
storhandla när vi får lönen. köpa hem all mat för nästa månad. så vi slipper leva såhär fattigt igen. det är otroligt vad jobbigt det är med pengar nuförtiden. dags att fixa ett extra jobb mån tro? helger och kvällar.
Nått måste jag iaf göra för att klara av vardagen. och det måste jag göra snart.. annars förgås jag.


qué quieres? .. quiero saber.

image220

dagens appråpå: jag ska bevisa att drömmar kan bli sanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback