oh, så har vi lite cepedrömmar om david

drömde konstig dröm inatt..
va och hälsade på hos david. i sälen, åkte tåg upp dit i expressfart, efter att jag fått planet att landa på annan flygplats än det var menat osv. så där va ja.. iförd grön ansiktmask, bestämde mig att ja skulle tvätta av den, men min tjejkompis som tydligen oxå låg i sängen sa att david ville att ja skulle ta på mer.. arg över att david ville förstöra mitt ansikte skulle ja gå på toa.. men upptäckte mot min förskräckelse att jag låg längst in. (tjejkompisen låg tydligen emellan oss:S och va den som berätta för mig att ja låg längst in?).  han är den enda som alltid får ligga längst in när vi sover med varann. men mot alla odds försökte ja ändå gå på toa därifrån... tills jag kom fram till att väggen inte flyttar sig.. hahaha
kravla ner till fotändan, gick på toa.. eller först så hamna ja i köket.. i hans medecinskåp? men skyndade mig o stänga innan han hann komma.. hade ju redan fått en huvudvärkstablett?
en mening ja verkligen kommer ihåg  : ja säger.. -ja tror ja håller på att bli psykisk sjuk..
han svarar: - det har ja tabletter emot oxå.

ja stoppar in 2 mackor i rostarn, helt plötsligt hoppar de ut typ 8... david hade visst glömt dem i. haha
vi gör våra mackor med massa marmelad..oså varsin bil på mackorna. sån där liten söt.. sen va vi helt uppe i vårat bil race.. efter att ha lurat in mig i en återvändsgränd så vann såklart david :p
sen ligger vi i sängen och halvsover. oså ringer det.. david orkar inte svara. men efter att ja ser på nummer presentatören att det är min mamma säger jag :- david kan jag svara, det är min mamma?
han tycker de e dö kul.. och tillslut vaknar ja av mitt eget alarm.

sjuk dröm om något?

va ju bara tvungen att dela med mig av den.. nån kanske kan förklara va den menas.
vi hade iaf hemskt kul under vårat rostade mackor rally ;)
bara nervig över att ja ska ringa o försöka vara lite serriös idag kanske..
ja har ju så jävla jävla svårt att berätta mina känslor..
men men ja ska slänga ut hjärtat där på asfalten och göra det redo att bli övertrampat.



dagens appråpå: varför kan inte allt bara vara lätt?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hjärtat mitt.. de kommer att gå så bra.. tänk på vad det där lilla jobbiga samtalet kommer ge dig sen :)

2008-01-18 @ 17:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback