oh, nattbabbel..

kom med i elit gruppen idag, halleluja! snitt på 21 sälj om dan.. inte illa, är rätt stolt över mig själv :)
5 i nio hade ja ett sälj kvar för att nå toppen.. och vem ringde ja om inte nina :D haha weihoo, min ninis hjälpte mig, fin ljudfil med allt vårat skrattande kan ja lova :)

idag vare menat me en totaly chillkväll o nöta av förhäxad som jag älskar.. men killarna kom o hade förfest och förde liv.. sen försvann de.. i 1 timma för att komma tillbaka och va förjävliga. alla stenhöga på kola och jobbiga som fan. låt en stackars tjej vara säger ja.. vart ultrasocial i evigheter nu...

och nu är fallet så att ja behöver lite alone time.. fundera ut va ja ska göra me framtiden och känna att ja kan slippa vara trevlig.. behöver ju sitta lite själv nu när ja saknar både min nina och.. nu david med såklart.
tur att han finns och påminner mig att ingen annan kille är något jag vill ha.. eller har ens något jag vill ha.
han täcker alla mina behov!

sönda kommer melli, myys. hoppas allt blir bra bara.. orkar inte parta 24/7.. men de kommer hon väl förstå hoppas ja. väntar på att max ska komma hem med så att de blir lite ordning här.. tycker synd om vanessa som får stå ut me allt liv.. roligt äre väl iaf att hon är dynghög av gräset som david gav henne heeela tiden. hhaha


dagens appråpå: pierre är fortfarande skyldig mig 2000 och nu krippo 500, när ska ja lära mig att inte låna ut till killar?.. fattiga jävla killar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback