oh, Gott nytt år.. för tillfället är allt perfekt.

jaah gott nytt år mina damer o herrar. dagarna har sprungit bort :)

ja kom iaf till sverige till slut.. hann köpa alla julklappar och hann fixa allt ja skulle göra. niiice!
flög fredagen den 21, lyckades tappa spanska mobilen.. eller rättare sagt glömma den på planet.
halleluja vilken otur.
Förlorade alla nummer ja nånsin haft, då ja sparat 220 nummer på mobilen.. men som tur i oturen  va det bara det spanska kortet som försvann, då ja hade mitt svenska nummer i en annan B-mobil! och mer tur i oturen va att brorsan sen fick en ny mobil, bortskämda skitunge. så ja kunde få hans "gamla" .. den där samsung mobilen på beyonce reklamen, riktigt het om ja får säga de själv :)
myyyyys hos mamma i det underbara huset, efter smörgåstårta hos styvfarmor. mådde riktigt bra då kan ja lova.
mys till hundra med alla julförberedelser o tvrummet. haha .. goos att träffa mamma och familjen. önskar ja kunde ta ledigt en vecka bara för att få vara i detta huset o slappna av. älskart verkligen,
bilder kommer upp på facebook snart!
lördagen så vare mer mys, julklappsmys vid granen och tomtegröt.preeecis det ja älskar!
sen vare illfärd till linkan, där ja hann träffa mormor o mormorsbror, sen till nina, kramkalas oså trippa emmie förbi så va förfesten igång. fäärd till inflyttningsfest hos jocke&carro, där man träffa massa godingar.. festen visade sig senare att vara förlovningsfest. GRATTIS! .. utgång o träffa massa godingar. nina tvinga på oss burgerking oså slutade vi hos henne. söndan vare julfirande hos släkten,julafton vare kräksjukan, hahaha.. juldagen vare röööjj,
kusin fyllde år o grejjer så där firade vi rejält. tequilarace o grejjer,varpå de blev utgång, nina va döende o drog hem medans ja o emmie sprang så mkt vi kunde mellan platens och blue heaven, massa kära återseende och kramkalas. efter att ja äntligen fått prata i telefon med david så  slocknade ja hos emmie med tequila figo linus och kittimao..hahaha sista dan vare shopping som stod på listan, efter totalbakisvaknande så va vi döda. blev inga kläder eller nått annat heller.. sara och hansen gjorde mig sällskap telefonpratandes tills min buss till flyget gick vid fyra på natten.. sovandes resa rakt igenom tills jag äntligne kom fram till baaaaarca.

haha ja o ninis turades om att däcka på soffan under hela vistelsen ;) de va nog de roligaste..haha

storstäd i barca och shopping me stoffish slutade i ren lägenhet och nyårsklänning.
seeeeena madeleine mötte nina och david vid baren brevid ninas bar.hahaha internt ere nog..
första siestan påminnde mig hur mkt jag saknat honom.. fatta att han verkligen är här!!!
sen har dagarna gått undan typ.
jag har lyckats göra david arg på mig typ 2 gånger sedan i  lördags nu då..
jag va i tårar efter att fått david att stå ute mitt i natten i tshirt i 1 o 1/2 timma.. fan va ja trodde ja förstört allt där.
den andra gången va nog mest bara missförstånd.. ja får saker att låta så fel ibland..dumma mig.
lyckat nyår, johannes drog hit en rolig vän från borås, robban en riktigt skön jävel :)
blev totalt typ 15 pers här, långbord. 12 slaget firades trängandes på balkongen.
3 rätters och fina kläder. så som de ska va på nyår.. utgång till carpe diem. förköp 500 kr ..
riktigt bra val och det slutade som en toppenkväll..
alla hjälptes åt och efter en stressande madeleine så slutade ändå kvällen precis så som vi tänkt oss.
mest blev den nog perfekt för att ja både har min bästa vän och min största kärlek vid min sida.
tillsammans är vi oslagbara...

våran chillkväll kommer vi nog att minnas, hahaaha roliga är vi som fan! ni vet va ja menar ;)

david åker hem med nina på torsdag.. om 2 nätter. fan va jobbigt de kommer bli?
han är ju verkligen helt perfekt. finns inte många fel på han, så jävla otroligt söt.
hoppas verkligen att vi kommer få de funka nån gång, för ja behöver ingen annan än han.

jobbet börjar imorrn igen efter ledigheten.. nina o david ska roa sig på stan sålänge, sen har vi sista natten.
nu sitter ja här o dricker piña colada.. killarna e ute o fixar lite grejjer;) ..
hörs nog igen i övermorrn, då ja kommer beklaga mig över min saknad..



dagens appråpå: tack för dessa dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback