oh, så har de gått ännu en helg.

ja borde ha ångest. men jag är nog lite chockad.
det är inte riktigt likt mig..
som sagt, man ska inte ångra nått man gjort, man ska ångra de man inte gör.
jag ska iaf hålla på det citatet tils jag dör.


helgen har sprugit förbi.
torsda vare mys hos nina (och mig) robban och nisse kom och drack vin med oss.
Hade städat lägenheten och gjort middag innan nina kom hem från jobbet. tända ljus och viiin blev det till.
riktigt mys. sen satt vi mest och babbla me killarna hela kvällen, spela lite påhittade kortspel som nina stod för och skrattade mest. slutade med att killarna och nina däckade i soffan, jag har snygga bildbevis på fyllisarna.

fredag var mitt livs tråkigaste dag. storm ute, nina jobbade. hade så tråkigt att jag ställde mig och skrubbade toan. mm tokigheter. Hade iaf förplanerat med kulla/harry m.fl att vi skulle festa till det. så efter mkt om och men slutade det med att de bara blev jag kulla/harry/david. varav ja o kulla va de enda som festade. haha jaja, man gör de bästa av situationerna. tokfulla lyckades vi iaf ta oss till platens. där har ja inte mkt minne, men ser att jennifer lyckas tagit kort på mig o henne..haha. har för mig att ja träffa nån jävel på hemvägen som jag inte träffat på länge, men ja kan ju även ha drömt det ass.. lustigt :s hade iaf mobilen i säkert förvar när jag vaknade ruskigt bakis 4h innan ja skulle börja jobba på lördagen. Såå ja va visst lite skakis på jobbet. men allt gick bra och det blev lyckad. happy to be back :)

nuuu sitter ja hos tomma, och har skrattat  ihjäl mig åt deras bakisbeteende. haha herregud.
bröderna wiklund, jens, burre och am är inte att leka med på söndagar ass.
nevars :) ja trivs här, hjälp cristian o färga håret och nu äter ja godis med tomma.
det är mys här. tur att dom finns!


till mormor och esme imorrn kanske? först med am till tornby. high five!

dagens appråpå: tänk om allt endå bara kunde vara enkelt.

Kommentarer
Postat av: idiss

kommer du ihåg mig? jag kommer ihåg dig. jag vill se dig snart. miiiicket snart.

2008-02-28 @ 21:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback