oh, de gjorde lite ont..

"kommer att sakna dig och din förmåga att alltid kunna göra mig glad."
bland en av de finaste sakerna jag hört... Elin, en av evita tjejerna. Jag blev fan tårögd.
älskar även bilden du och Em in bland bilderna. haha herreguud, söta är ni <3

jaah ja är iaf i sverige nu..
biljetten blev inge billigare. slutade med en biljett på 140 euro, med alla skatter o väska osv.. herregud.
sista dagarna i barca va perfekta. ölspelet på vårat afterwork hemma hos oss va riktigt lyckat,
alla hjärtans dag gjorde vi till totalmys på tapasbaren, jag alex elin och rogga. fan va vi ååååt :D
sista dagen blev de öl efter jobbet, alla skåla så sött för mig, och fortsatt fest hemma hos mig, alla va så oootroligt söta. kommer sakna er massor. men som sagt , ja kommer ju snart igen, om inte för gott så för semester iaf.

haram, otur, fy skam?
gud straffar dom han älskar mest. för det är dem han vill ska ropa hans namn.
jag tror starkt på den meningen.

massa krångel på flyget hem och kort sömn, men ja kom fram tillslut iaf. efter mkt om o men....
träffade sötaste pojken, bengans lilla son. han va helt perfekt!! det har hon gjort bra, mamman :D sen fixade vi oss och drog till saris. hon bodde jättefint. oså träffa ja marcus m.fl med trevlans :) fick höra lite lustiga saker, men känner att de inte va nått som rörde mig i ryggen så värst. Mötte Lisfis påvägen till stan, fastnade bakom kitsch med saris ninis och lis, haha fråga mig inte :) sen till plaatens. träffade min sötaste, tycka ooom ♥ trevlans tills det blev lite strul. drog på tidig efterfest istället. jag passade på att krama roffan tills vi efter några timmar beslöt oss för att gå, fastnade på nån trapp, hittade en katt som fick bli vårt nya husdjur.. Davshe, eller rättare sagt DASH som blev hans namn. haahhaha vi e roliga :) .. sötaste katten iaf , som vi älskade tills vi tröttnade på han. herreguuud :) nina o dash kommunicerade dåligt så jag fick köra me min spanska. det funkade perfekt!


mådde totalt skit igår. sjukt jobbigt när man inte är "hemma hos sig" .. önskar ja bara kunde gå o gömma mig nånstans. men de kan ju va lite svårt i en tvåa.. vilket slutade med att ja kände mig obekväm.. vet inte hur ja ska lösa det.. snarkade tydligen även inatt med, värsta enligt nina. vet faktiskt inte varför.. kanske för att jag dog av magvärken och ville gå o lägga mig tio för att den skulle gå bort, kanske för att ja kände mig obekväm o försökte göra mig så osynlig som möjligt? ... jag vet inte. önskar bara min magvärk kan försvinna.
förstår inte hur de kunde funka så bra i min nittiosäng me alex i 16 dagar, utan några störningsmoment.
ja får försöka hitta på nått tillfälligt iaf..


dagens appråpå:
måste iaf fixa alla jobben nu, så jag inte hinner få ångest över mitt val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback