oh, nonsens osv..

lyssnar på bleeding love, så kommer minnena upp. galet värre..
saknar barcelona. saknar känslorna. saknar stämningen.♥

nu sitter jag här, i en lägenhet stor o kall som behövs städas, vilket jag ska ta röjja i kök rum och hall imorrn innan jobbet vare tänkt, har problem med uppdatering av windows då vista tydligen är en klass försig och ska vara problem hela tiden. lagt ner tillräckligt med energi på det för att klargöra att jag är intresserad av för lustiga grejjer. redan ätit upp soppan jag fixade i måndags, vilket betyder att jag snart, när kycklingen tinat ska ställa mig och hacka grönsaker igen.. *oh no*

tomtenatta elle va det nu heter idag då. gå en sväng med nina o emmie, mest för att träffa lite folk.. se världen..haha
har inga pengar att avvara. barcelona närmar sig med stormsteg.. och jag är rätt dyr i drift allmänt så det lär åka halva lönen där. bäst att spara in på onödiga grejjer. säger jag nu.. sen ikväll kommer jag stå här med massa påsar och säga "DET VAR JU FAKTISKT MASSA REA" .. är det rea så är det billigt.. oavsett grundpris.. jag måste lärt mig det av mamma =)

förkylningen eller mitt tillfälliga fysiska nedslag känns för tillfället en aning bättre. hoppas det känns likadant i morgon bitti.  nu hungrar jag snart i hjäl.

Som du kanske har förstått, jag är hos dig igen.. jag försvann ett tag på vägen. Men jag saknade dina sinnen..
Det har varit tungt och grått, jag är frusen än, när livet sköljde bort oss och vi glömde våra minnen
Och som du kanske redan vet. Jag är oslagbar. Jag far hellre framåt mot min vilja än jag vänder
Du är sval sen blir du het. Du har känslorna kvar. Dom här väggarna rasar och jag undrar vad som händer
Du har dina moln, Och jag kan inte skingra dom.. Kan inte låta dom va. Jag har mina ord, som du sa
Vi vinner ingen tid och vi får inte vänja oss för då är allting förstört.
Jag är hos dig igen som du kanske redan hört ..


winnerbäck kan det där med konstiga förklaringar och texter. men så känns det iaf.. underbar låt, som så många andra.

bejbi är ovanligt kelsjuk. o ja har upptäckt att ger jag henne föööör mkt uppmärksamhet är hon som en kille och springer istället. så nu när hon ska va jobbig o kela när jag sitter framför datan, så pussar jag ihjäl henne istället så hon flyr i panik.. BRA DÄR =) ..ja jag är verkligen så hemsk som jag verkar.. och jag trivs, så det är bara att acceptera!



dagens appråpå:
nu vill jag igentligen höra av mig och säga att jag saknar dig. men den uppmärksamheten har du fan inte gjort dig förtjänt av, så nej, jag saknar dig inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback