tengo que pee pee

sådana hära kvällar så önskar jag att jag hade en karl...
nån som värmer upp sängen.. och som man kan gosa sig intill och självklart ha kravlöst sex.
i nuvarande situation måste man ju tydligen fräsha upp sig efter jobbet och anstränga sig för att få ligga i denna stad.
haha,. ja vill ha någon att slappna av med.

jobbar typ 52h denna vecka.. varav 35 nu i helgen. jag är rätt död för tillfället. sömn oså upp snart igen.
jag har vart i barca och shoppat upp flera tusen.. oså har vi julbakat..
bilder kommer så småningo, och osv.. julafton närmar sig. även juldagen.

nyår blire jobb. börja planera midsommar snart då?
mitt jobb är mitt liv. annars har jag min sambo och mina kissar..
talins tös alicia är en stor glädjekälla som jag vill slösa mer tid på. ska bli bästa barnvakten!!!!!

jag somnar strax. hoppas du saknar mig..

Kommentarer
Postat av: Talin Lazarian

Alicia saknar sin moster.. vill leka oftare me dig.. <3

2008-12-27 @ 17:20:20
Postat av: SOFICIOUS

haha börja planera midsommar så tidigt? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback