mitt nya liv. del2

scenario:

madeleine sitter på toaletten, kissar, nyss hemkommen från jobbet. först kommer Sessan kurrar runt hennes ben tills hon upptäcker det djupt intressanta snöret som hänger ner från styvmammas mjukisbrallor. Gud så underhållande ett snöre kan vara. Genast kommer sötnos 2, BejbiHulken som känner sig utanför och upptäcker nått minst lika roligt, nämligen Sessans svans som fungerar lika bra som snöret gör för Sessan.

Road, trött och lycklig sitter jag där, tycker nästan det är tråkigt att jag kissat klart och inte kan sitta kvar där hela natten.
Dessa 2 små varelser springer och möter oss vid dörren när vi kommer hem, vill genast bli omfamnade och är så sjukt mysiga att man genast glömmer vem som sket på badrumsgolvet, kissade på gardinen, väckte oss klockan 5 pga leksug, luktade bajs och trodde att man var gjord av stål när de var leksugna och hoppade på en med klorna före.

nej.. det har aldrig hänt och det är sjukt hur mycket man kan älska en varelse som är så liten och ibland så trögsöt att man inte kan göra något annat än skratta.

vem behöver en man, när vi har två bebisar?

Bejbihulken

Dagens appråpå: Ja då har jag kärleksfullt presenterat våra nya medlemmar i familjen. BejbiHulken "Tigern" Gonzalez och Sessan "Zlatan" Appelskog.

Kommentarer
Postat av: sara

Aaa det är bra! Vi är okära tillsammans :) lika bra det när man inte hittar nån jävligt bra å snäll ändå! :P puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback