oh, så vare hejoch hå valborg!

gårdagen va toooppen! styvfar fick blombud om vart annat.. jag fick alkohol smörgåstårta och budapest tårta tills jag storknade. hann även glassa lite i solen, uuunderbar sommardag typ.

låg halva natten och funderade. delade gästsängen me brorsan, takfönster som stod öppet.. sval vind och vackra stjärnor. herregud så vackert. så vackert att jag inte ens vet vem jag skulle vilja dela det ögonblicket med.

nu har ja pluggat drinkar o förberett inför festen, ems står o plattar håret nere på toan, mamma står i köket o fixar mat till hundra pers. haha.. roligt värre!

just nu e ett sånt ögonblick då allt känns rätt jävla bra!... imorrn ska ja hinna njuta lite i solen och hans glassbar.

dagens appråpå: jag är bara mig själv helt enkelt. och just nu är ja jävligt snygg med. skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback