oh, jag sliter ut min själ och jag offrar mina drömmar.

vi förlorade. sm silver, andra året i rad åkte vi ut på hemmaplan. lhc, det ser inte ljust ut längre.

fortfarande inte fått bilder från barca, men de kommer.
packat ihop alla mina grejjer som är kvar och tejpat en kartong.
700 spänn och jag får den till sverige :)
alex ska ta över mitt rum på riktigt. typ 1 juni. så nu bor jag i sverige igen.
de får va så nu. orkar inte fara längre, varken fysiskt lr psykiskt.
mitt hjärta finns här, vare sig det är hälsosamt eller inte.

jag jobbar, jobbar och jobbar. det är bra.. sålänge det är på mina villkor.
igår var ingen sådan dag. men det ska inte upprepas hoppas jag.
världens magkatarr och riktigt slut efter all den psykiska stressen så kände jag verkligen för att vara hemma.
men vid risk att göra mina vänner ledsna så fixade jag smink och kläder.. men bangade i sista sekund
gud så underbart skönt. just den dagen så undrade jag hur bra jag hade mått om jag hade haft en söt grabb att krypa ner i sängen hos direkt efter dushen och bara koppla av till nån skön film. igår skulle det ha varit guld värt.
nu tvättar jag för fulla muggar, sen blir de typ jobb.. hoppas denna natt slutar någorlunda som jag önskar iaf.


om typ 40 dagar så blire flytt till våran lägenhet på snickare gatan. äntligen eget rum och egen säng.
tror att det kommer bli bra. vet endå var vi har varann då, men kan även ha tid ifrån varann för att inte nöta ut vänskapen.. inget jag oroar mig för iaf.

dagens appråpå
: jag tror inte du är rätt längre. men endå vill jag att du ska bevisa motsatsen. usch vad sjuk jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback