oh, drink it away

läpparna är fortfarande rosa från louise´s läppglans. haha
vi firade igår. först jobbade ja heldag, som händer rätt ofta nu.
men på min långa rast satte vi oss på mörners uteservering i solen.. tog en kall jävel. riktigt niiiice.

för att om allt går igenom med stångåstaden,  så flyttar vi in till staaaan!
inget vasastan här inte .. innerstan sa ja :)
trea på typ 114 kvadrat. nina&jag. värsta stora värsta bästa.
iiih.. 1 juni. hejdå taxibilar och bussar. aldrig mer!

idag ska vi åka ut till ninas huuus i ekängen.
värsta myyyyys det med.
vet inte om lis lr nån ska med än, men de märks :)
och imorrn ska ja jobba, men sen blire tacos och bio! för på måndag kväll åker jag till petra,
och sen åker vi till barcelona :) borta tills på freeedag.
så jävla underbart. jag meeenar det!

jag är rätt nöjd med tillvaron för tillfället.


dagens appråpå:
jag ska lägga mig i soffan nu, det var ett tag sen.

Kommentarer
Postat av: AGAINST HUMAN TRAFFICKINGa

det värsta som finns med bloggandet är när man får "kommentarer" bara med reklam, jag vet! förlåt! men det här är viktigt:

jag behöver Hjälp med att stoppa HUMAN TRAFFICKING
Engagera dig genom att sprida kunskapen vidare.
Länken finns också på min blogg.

http://www.edu.nacka.se/therese.berg/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback