oh, this is what i call life..

jävlar, det är varmt och fuktigt. kan inte fatta att jag äntligen kommit hit.. iiih.
låten som strömmade ur högtalarna när jag klev ur löd " all by my seeelf, dont wanna be .. all by my seeelf"
haha snacka om ååångest :p men nee då. allt ser precis likadant ut.
hann inte va hemma ett år innan jag bestämde mig för att sticka igen. rolig jag är :)
fina och roliga minnen minns jag när jag går här på gatorna. ooh de här ska nog bli bra ska ni se.
får mitt rum vid 8 så jaa de finns inte mkt annat att göra än att fördriva tid. vill ha en dusch innan jag träffar mina
"nya vänner" .. haha

hann inte alls med allt jag skulle hinna med innan jag drog. himla synd.
många jag inte fick krama hej då..  men men.. vi får kramas vid jul lr nått :)
kommer ju säkert komma hem en sväng då..
helgen va underhållande iaf.. packning och festande..
har ju pratat om att jag va tvungen att säga hejdå till min gamla kärlek.. men de blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Träffade min söta gris istället och kom fram till att det skulle vara han och jag innan jag åkte..
han kan faktiskt va värsta mys när han vill.. även fast de e svårt att tro :)


åh jag svettas ihjäl. ska dra mig till metron nu med all min packning .. gl hf. 8 kilo övervikt vilket resulterade i 620 kronor.. herregud.. hah tur att mamma var med mig säger jag bara, annars hade jag nog gråtit!

dagens appråpå: nyfiken över hur mitt första hem ser ut.. återkommer nog senare ikväll med detaljer..
ciao..


btw, hur många busschaufförer behövs det för att få in en rullstolsbunden i en buss?
svar: 4 :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min miiiisa... jag saknar dig nu ju pucko.. hur ska detta gå?

Postat av: Linda Engmark

Hejsan! jag såg att du kommenterat på min gamla blogg. Ska kolla upp vad det var för bild.. Kolla min nya blogg sålänge;) blogg.se istället.
Vad gör du i barcelona?
Ha de bra:)

2007-09-19 @ 09:21:32
URL: http://guldigt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback