oh, Shaaan..




tokutgång i lördags, Shan"the man" Atci hade show osv... påpeka att han ser mkt bättre ut på dvdn än i verkligheten, herregud shan, håååret? mittenbena, hår längre än till öronen, slickat med massa vax och typ varsin lock ut vid varje öra.. önskar ja hade haft mod till att påpeka hans utseende förstörare.. men fick min toarulledans och en kram så jag log så snällt :)

mindre än två veckor kvar, tiden knappar in som bara den, herregud. är hos mamma i sjötorp och fixar datorerna, sitter just nu med min nya laptop som jag knappast kan lämna för att gå på toa, det är han och jag nu, mitt hjärta. aah det är en han, han känns maskulin :P
aja, skickat iväg cv o grejjer till barca nu iaf, och förmodligen så är boendet klart, fortfarande vissa oklarheter, men vafan, sånt löser sig :)

till mormor imorrnkväll(?) iaf till linkan :p.. (aah ninis mormor och mamma har funnits som tillfälliga hem, himla tacksam är jag.. men kan inte undgå att känna att jag varit lite ivägen, snaart får jag mitt eget igen.. flera hundra mil härifrån iof :p) ..

maaaalmööö fredag.. utgång med grabbarna på etage? ääälskar etage :D:D: .. sen kommer ninis lördag oså blire köpenhamn!! fan vilken toppenhelg.. sen stannar vi förmodligen till tisdag. weiihoo...
malmoe♥


sen har jag mindre än en vecka på mig i linkan att packa..oså lämnar jag sverige.

barcelonabarcelonabarcelonabarcelonabarcelonabarcelonabarcelonabarcelonabarcelonabarcelona


dagens appråpå: david, har du tid att ge mig en dag där jag kan få massa av ditt positiva tänkande och varma kramar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback