oh, malmö <3

jag är fullkomligt förälskad i malmö.
supermys,
tobbe och picke med deras härliga skånska.
men börjar bli allvar nu. måste kolla tågen hem, kan inte gömma mig i tobbes säng och kolla på film i all evighet..haha. flyttar till barcelona om 5-6 dar. är sjukt glad över att jag fått kontakt med maja och att hon peppar mig till fullo, även superglad över att de e hon jag och våran heta max som ska bo ihop. vääärsta bästa kommer de bli!!


malmö har varit grejt.
party freda lörda.. skeppsbron&mazarin, förfest med norskar och studentförfest.
träffat massa härliga personer och tagit roliga bilder som kommer upp inom kort.
lörda morronen vakna ja upp brevid picke i en säng med undermadrassen som täcke och en soffkudde..
fortfarande aspackad och undrade var faan ja va..hahah minns inte mkt av den kvällen.
sönda morronen ramla ja in till tobbe, som skulle upp och jobba stackars bejbi, fyllesamtal som jag inte har ett minne av och stendäck.. lyckades även springa på nyrre från finspång och emmy som va min granne i barca..
vaaad är skalan?

fortfarande inte gjort köpenhamn dock.. vill inte åka själv :/
henke hör av sig och vill träffas, men jag vet inte..
tacomys med tobbe igår, fick inte ha min guacumole ifred.. har nog aldrig vart så mätt.
tur att ja bor hos nån jag kan frossa vitlök med :)
han ska till jobbet imorrn, så ja tänkte tvätta :) hoppas på att slösa lite tid med picke osså..
för ja måste som sagt ta mig till linköping snart.
maaassa att göra.

-->btw, wallander-hemligheten. herreguuud bäästa wallanderfilmen hittills. hotfuss är även att rekommendera..hahaa yeah.

dagens appråpå:
äckligt nervös och orolig när jag vaknade imorse, ångest utan anledning typ. men maja fixade min ängslan idag..
taaaaaaack gumman, jag lääängtar :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback