oh, and it continues to suprise me..

varje gång jag går någonstans har jag med mig kameran i väskan. och varje gång jag andas in den underbara luften och kollar runt mig så tar jag små foton i mitt minne. det kommer aldrig så långt att jag tar upp kameran.. kameran har ja alltid använt till att förlänga minnet. men nu gör det inget att jag har guldfiskminne, för jag kommer stanna här. jag behöver inte ta massa kort. jag kommer se det jag ser vaaareviga dag :) men ja.. ja ska ta kort, åt er. så ni kan se det jag ser!


inköpt ett par härliga pumps, märket mustang har en himla massa skor i min smak. nytt favvomärke ;) tog mig en liten promenix idag.. inehöll bla en frappucino mocka på starbucks *efterlängtad* sitter där och njuter av solen när jag ser ett välbekant ansikte.. ffs robin från holland. som jag träffade och hängde en del med förra året. så jävla coooolt? den här staden är visst inte så stor. det visade sig att hon stannat i barca hela tiden.. vägrat åka hem lixom. jag förstår henne..
första meningen typ som snubblar ut ur hennes mun : how is things with you and your crazy boyfriend? HAHA?.. stum och chockad innan jag kopplade..

när min gris bodde hos mig förra året så såg holländarna oss som ett par, kan ju bero på att vi jämt var tillsammans, hade storbråk och sex. (allt som ett par är/har) haha.. bråken var enorma. det ligger mkt under ytan där.. och det slutade alltid med att jag blev ledsen. vet att även han blev ledsen över hur vi bråkade, eller att jag inte förstod allt han tyckte va självklart. iomed att jag inte klarade att -inte visa- att jag blev ledsen så blev ju såklart grisen syndabocken. därav att hon la till adjektivet "crazy"..


 nee, jag är inte svag och försvarar lr nått nu. men det var mkt som var missförstånd pga att vi va himla lika och därav gjorde samma fel.. det var mellan han o mig. synd att andra fick hörat bara..

 aja, jag satte mig i försvarsposition direkt.. (hon känner ju inte honom, han fick ingen chans där) madde försvarar:"he has really good sides also, i fell for all of them" (snygg engelska) varpå hon gör ett snyggt slut "honey, we all have good sides also.."  pappatssshhh

jag ger henne ett litet patetiskt leende, och efter vi bytt nummer sitter jag fortfarande kvar där i solen med min frappucino.. och undrade hur det kunde bli så fel.. sen kom jag även fram till att jag har asdåligt minne från sista natten, hur full var jag i lördags igentligen, och vad var det som avgjorde att jag ville vara med honom... vad sa han igentligen? man kan fundera mkt när man är själv :)

du kommer alltid finnas hos mig
..  vaknade sniffandes i din nacke :) old times.. sånt kan vara farligt.

 skillnaden mot förr är att jag NU.. först NU.. ser alla fina karlar.. barcelona är som en godisaffär.
jag har kommit fram till att brunhåriga killar med klarblå ögon är äckligt hett? varning på stan .. haha

 >nee usch nu borde ja faktiskt sova. flytt imorrn (bo me 2 svenska tjejer..späänande:)), starbuck med maja, arbetsintervju på glocalnet och uuutgång!!

Dagens appråpå: påpeka att jag inte ljög när jag sa att jag skulle lägga på mig inför min flytt. all svensk god mat finns här och lyser med all sin prakt. dags att börja ta lite längre än långa promenader.. haha.. tur att bikinisäsongen snart är över.. (HAHA HÖRDE NI, DEN ÄR INTE ÖVER HÄR ÄN.. HAHAHAHAH) ..sry va tvungen.



>ps: Niiina, jag saknar dig med!! men du kommer ju typ om 2 veckor. så slösa inte tid på att sakna mig. vi kommer ju träffas ofta endå ;) ser fram emot att visa dig min nygamla kärlek, min vackra stad. och lite party party med förstås! hihi.. älskar dig! ta hand om alla jag inte kan ta hand om :) ds..

Kommentarer
Postat av: Linda Engmark

fan vad spännande att bara flytta till barca. Nu har du gjor mig till en trogen läsare. Måste ju läsa om hur det är där nere:P
Här är en länk till bilden ialf;)
http://minadagligabekymmer.blogg.se/images/k_rlek2_1139757621.jpg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback