oh, finns det nått underbarare än den spanska vardagen?

fortfarande hemma, vart hemma 2 dagar nu. rösten har vart fuckad pga förkylningen. men den är bättre nu.
så hoppas jag kan jobba imorrn. glooocalnet :) massa svenskjävlar. haha skönast i stan iof!
städat lite, vardagsrummet ser fint ut nu. men vi har massa planer på hur vi ska göra om.
vacker lägenhet, högt till tak och stora balkar/bjälkar elle vafan de heter över hela taket. favoriten är nog fönstrena som är lika höga. måste dock komma på ett sätt att ta ner gardinerna så vi kan tvätta dem :P
ja o mellis har satt ihop våra sängar. så nu ser de ut som ett sött par bor i vårat rum.. riktigt hemtrevligt faktiskt :)

min alfred och saris har planer på att komma denna månad. hoppas det blir av och att det inte krockar.
födelsedagen närmar sig me stormsteg, mamma frågade efter adressen idag så hon kan skicka nått :)
sööött!

måste verkligen festa till det i helgen, lever skriker efter alkohol ska tydligen över till grabbarnas lya, kan försöka sätta in bilder senare om ja har ork nog att ladda batteriet :)

soft dag, spenderat den med max, gick en promenix och köpte hem mat på en salladsbuffe, riktigt mys.
fan så underbart att ja mellis och max passar så bra ihop :)

image214

saknar er, mina söta vänner.. om ni inte hinner komma innan jul så hoppas ja de blir så att ja kommer hem en vecka lr så.. nån mer än jag som är ensam på julafton då? .. mamma o dem ska fira med släkten dan innan, för de drar till sälen sen.. och kommer jag hem över jul vill ja ju självklart ha juldan i linkan :)
sen kanske ja får me mig nån hit över nyår? vore grymt att spendera nyår här!!

kom iof på en feting ide just nu... nyår i sälen? ska kolla om mamma har kvar stugan över nyår.. kan vi inte dra dit ett gäng då? vore ju underbart? :)

hört att hardrock cafe söker personal här.. kanske vore nått att lämna in mitt cv där? :D
sitter på the balkony just nu.. röker en cigg och planerar.. ikea i helgen, även en heeel stranddag på selva del mar.
köpa massa nödvändigheter till lyan.. ska även ta oss till lidl, inköpa alkohol och lasangen ja har dödslängtan till :)
stranddagen kommer bli nödvändig. inte slösat nån sån än.. måste få lite färg..iaf i ansiktet efter dessa sjukdagar..
jag tror jag är rätt lycklig för tillfället när jag tänker efter..


alfred. hoppas du kommer ner snart, gör inget att de inte blir över födelsedagen, saris ska försöka komma då .. göra repris på förra året.  även diskuterat me burst joppe tomma david och idis som har planer att komma ner, men antar att de dröjer ett tag för er... ni e välkomna iaf.. roligt att pix ska ner hit innan han drar till thailand.
spanska vardagen.. finns det nått underbarare?

hoppas jag inte kommer få rumpvärk efter allt shakeande helgen som kommer oxå.. får tare lite lugnare och inrikta mig mer på alkoholen.. de e ju min grej lixom :)

dagens appråpå
: imorrn förmiddag är det exakt ett år sedan grisen kom ner hit och gjorde mig till världens lyckligaste..för ett tag iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback