oh, feet uppdatering

mm sangrian tog slut i torsdags. vet inte mer va ja gjorde :p men de blir säkert bra de där.. haha
i fredags vare röjj iaf.. mot alla odds lyckades de övertala mig till catwalk igen.
madeleine gick ut i tajt svart tub klänning och svarta sneakers.. coooool homegirl va ja kan ja lova.
minglade runt helt själv på housegolvet då flickorna är rnb fantaster.. hittade karln jag ska HAFFA och blev vän med nån tyskjävel som bjöd på alkohol. ja va bajssmart och sa direkt "fan va härligt att du inte är sådär jobbigt på som alla andra, utan pratar och är trevlig, dig kan ja hänga me fler gånger" ..haha dääär vare kört för han :p
men de bästa va ju att jag överraskade mellis o ida sen med mina nya vänner, killen de dreglat över och anledningen till att de aaaalltid hänger på catwalk. haha ja skulle vilja tagit kort på deras miner :p hahaha
så ja slutade med att ja blev homies me barcas bästa Dj och vi hade vild efterfest till 11 på lördag morronen
.
haha han skulle presentera mig för alla och slutmeningen va :
"vi måste hänga varje dag för du får mig att skratta" :) ... är man elit så är man!

lördagen bestod av maassa sömn, skulle igentligen till farmor, men så blev de icke.
beslöt mig för att va nykter iaf.. drog till grabbsen, deras stammishak. chilla lite sen blev de fyllesnack hemma hos dem. jag var fortfarande nykter *fan va ja e bäst* så de va ja 2 fulla karlar och kärleksparet niklas&ida.
haha söötaste pojken "madeleine, ta min hand" .. (nykter och generad, skrattade jag för fullt)
"madeleine, vill du sova med mig? skulle va underbart att vakna brevid en söt tjej imorrn, för du är jättesöt, har ja tyckt sedan första gången jag såg dig, så vill du sova med mig?" .. hahahahahha ja dog . söötast i stan.
mysigt att vakna brevid nån, jaaa klart det är!!

söndagen blev de tripp till farmor. sov hela tågresan då ja inte fått mkt sömn dagen innan me alla fulla karlar som ramlade in i deras "5manna lägenhet" under natten. underbara roda de bara.. slutade lite knas då farmors bror fick motorhaveri och vi blev strandsatta mitt i camaruga.. haha .myspromenad me farmor och farfar och sent tåg hem igen..  skulle igentligen ut med tysken jag träffade i fredags till BKN men orka..  gick till grabbsen, hämta några filmer och hade myskväll med melliis!

igår såå beslöt mellis och jag oss för att supa. mellis va ledsen över sin karl, och jag över mitt bortgörande med jobbet.. så de gick hårt till. med spritkassarna sprang vi över till karlarna. överraskade dem mitt i tvspelandet.
dela med oss av några bira och började köra "ja har aldrig" hahahah ... sen när mellis skulle gå vidare till sanning lr konsekvens så gick de för långt :p .. johannes gjorde bort mig med frågan "jag har aldrig satt på nån i detta rum" .. ELAKA JÄVEL.. jag vägrade svara och skämdes ihjäl.. värsta va att johan kom ut i precis det tillfället.
oh mg.. efter de beslöt ja mig för att skynda mig att supa mig full :)

minns inte riktigt kvällen i detalj. men jag och mellis blev dyngade.. fastnade i lägenheten med 5 karlar och jag masserade minst 3 st..  lyckades ligga och gulla med den söta medans vi låg o väntade på att mellis hade sex.. vilket hon inte hade och vi hade väntat helt i onödan. blev iaf en supermysig natt. lyckades säga massa pinsamma saker som vanligt , men slutade iaf med massa pussar. det behövde jag!!

nu har ja lyckats skriva klart mitt cv på engelska. kollat på en halv film, moffat goodsaker för att vi inte har pengar till cash, och för tillfället sitter vi och skrattar åt max och hans fulla vänner. haha de har snappsat absint för fullt ;)
imorrn blire pokerkväll med karlarna om vi får som vi vill, och på fredag ska vi ha födelsedagskalas för en dj från teneriffa.. Jerome (dj jekey) o alla andra kommer med såklart. så då blir ja homegirl igen ;)

idag ska vi försöka sova innan 4 iaf så vi kommer upp vid lunch tid och kan söka jobb :) herregud.
vet inte riktigt va ja gjort med mitt liv :p men ja hoppas verkligen det ordnar sig!!!


dagens appråpå:
vi måste försöka hålla oss från karlarna ett tag nu, vi blir bara beroende av det söta myyysandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback