oh, en weeedig uppdatering behövdes va? :P


sitter här, halsar typ andra tetrapacket av sangria.. som kostar typ 10 kr här..
födelsedagen va underbar :) nu är ja inte längre 20 :(

 killarna kom på middag på söndagen.. ska göra de till tradition bestämde vi.
lyckades hitta en karl som ger mig lite tillfällig närhet.. sånt är alltid tacksamt .. haha
borde förklarat att ja blir rätt bestämd på fyllan.. men de har de nog alla märkt.
har äntligen blivit tokfull.. våran nya stammisbar som vi är granne med bidrog nog rätt mkt till det.. iomed att ja fyllde efter klockan tolv o grejjer så bjöd de på tequila.. jose cuervo resposado... mi amore.. :p

aja måndagen fortsatte likadaaaaaaaaaaaant.. fyyyllla seen fest full me sprit.. samma natt som dagen innan.
haha födelsedagssex heter det va? :)  jag va äckligt snygg den dagen så bilder finns givetvis uppe på facebook :)
madeleine eriksson gonzalez.. vem annars? ..


underbara karlar som kommer bli nya bästa vänner hoppas jag.
mellis o idis gjorde dan bäst och jag är supertacksam!

Jobb jobb och whatsoevver har fortsatt.. tokiga saker som får mig att skratta och supermånga ideer som får mig att bli stressad.. det är så livet är va? .. citatet mellis satte in förut va rätt hett.. mina naglar växer och jag ska spara dem så långt som de går :) lugg kommer snart då de börjar bli höst och sangrian är snart slut då ja börjar bli full..

lyssnar för tillfället på shut up and sleep with me.. och ska gå ut och ragga karlar.. livet e underbart :P



tjo skoooooo mina älskade vänner, saknar er så de gör ont!!

dagens appråpå: jag är kär i detta liv <3

Kommentarer
Postat av: Alfreeed

allt låter underbart :) din lyckost! =) saknar diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig! ikväll äre match.. sverige - (nått jag inte kan stava till) ska sitta o hejja..o låtsas att du sitter brevid:) ha såååå kul ikväll! älskar diiig mest av allt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback