oh, va ska man säga.. de e kört? :)


okej, ja hostar fullständigt ihjäl mig. o nu har ja fått alla andra att hosta med, det är kört..
det ordet uppkommer väldigt ofta har ja märkt.. det är kört.. är jag en sån neggativ människa : o

okej , inte fått svar från nått jobb idag, eller jo transcome har skrivit o frågat om ja fortfarande söker jobb. får väl svara dit då.. fan .. grabbarna slutar från det för att de suger. jag börjar.haha
men nått måste ja ju göra för jag har vänt på dygnet heeeelt!. galet värre.

drömmer sjukaste drömmarna. om alla möjliga. massa snusk :) ska nog börja engagera mig mer på hjärtlöst sex, så mår väl alla bra i guess :)  bästa meningen att skriva till nån man är kåt på : "jag tänkte på dig inatt, tack det va skönt"..  mm sånna sjuka saker sitter jag , eller nu ljuger jag, ligger jag menar ja ju och tänker på, sen utvecklas det.

jag kan tänka ihop typ 4 olika historier eller berättelser innan jag kan somna. sen planerar jag även vad jag måste diskutera me folk, och hur det kommer gå osv.. jag tror på allvar att jag är störd. men som jag alltid sagt.
det är bra att vara störd. det gör dig speciell ;)

aja idag är det iaf torsdag. tänkte ta mig ork och duscha / springa över till grabbarna, spela lite kortspel kanske?
de kommer nog inte bli lika roligt som tecken med mig nina johannes och johan. men nästan kanske? :)

smakprov från halloween:
image216



btw så har ja äntligen fixat in lite bilder på facebook :)
samlat ihop lite från halloween, mellis hemfärd och ninas besök. haha många e mest intern humor i guess, men kan ju vara roligt att kolla på endå?
http://www.facebook.com/album.php?aid=70293&l=a77e4&id=704605383


2 avsnitt kvar av sista säsongen i förhäxad, och de två nyaste Desperate housewives episoderna. såg weeds igår, fick höra att nästa sönda kommer det sista ut. hur ska ja klara mig? det är kört som ja brukar säga :)


dagens appråpå:
åh jag vill göra en snöängel, det vill inte jag, eller med dig kan jag göra en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback