oh, så vare ordet trygghet som ständigt dyker upp..

jah de va typ år sedan jag skrev. vet inte riktigt va ja ska skriva. hänt så mkt att ja inte kan börja nånstans.

Mellis har iaf åkt hem till sverige, kanske för gott, kanske inte.. vet bara att det är tomt utan henne här, saknar henne maaaasssor. Men de skulle ju hända förr lr senare..

Ninis har varit här.
bääästa!! underbart... saknar henne tusen gånger så mkt nu.. fan.
men hon kommer hit på nyår igen. ska bli bästa nyåret evver.

träffat världens sötaste kille,
önskar ja kunde gå tillbaka i tiden och ändra lite på saker jag gjort osv. men det går ju inte. nu är väl mitt största problem att jag är superrädd för att falla för honom, jag orkar inte bli sårad igen.
varför ska ja hitta den killen som är mest komplicerad och känna att jag kommer bli kär om ja fortsätter som jag gör? jag vill ju verkligen inte sluta träffa honom.. men ja kommer ju säkert sitta här om en månad då i tårar o inte förstå nått som vanligt... jobbigt läge.
aja saknar honom nu iaf, o hoppas allt löser sig till det bästa.



det har varit fylla till tusen på sistone, melli åkte nina kom.. allt ska de ju drickas för lixom..
pratat ut me massor en hel del med. skönt. prata är skönt.
har tagit mig i kragen och sökt massa jobb. måste ju ha cash till jul kom jag på.. haha

maxi boy är fortfarande i holland. saknar min bryr.. men han kommer väl snart med hoppas jag!

haha nae, vetifan ass.. johannes "Middag" kristoffers "tånaglar" ninas missade flyg.. jah fan vet inte var ja ska börja förklara allt..  lyckas iaf ge ut mitt telenummer hit o dit , för här ringer det både spanska o franska killar. sammtidigt som jag för tillfället inte vill röra nån annan när jag redan har ett mys här som jag trivs sjukt mkt med..
ja antar väl att jag bara söker tryggheten. fan varför ska ett sånt enkelt ord betyda så mkt..
TRYGGHET??  önskar ja vore äldre och hittat nån jag ville gifta mig med, gifta mig skaffa barn och dö.

men min mamma är iaf bäst i världen . nu har ja både mina pjamasbyxor o mina polotröjor här. jag är lycklig :)

dagens appråpå: oh baby can you hear me?

Kommentarer
Postat av: Melissa

vart bor du? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback