oh, så kom jag på varför jag blev kär!

tog en extra sväng i mina hemtrakter påväg från jobbet idag. Det stämmer nog att jag verkligen bor i Barcas bästa område.. fan så mys. Det är när jag gör sånnahär små tripper och bara kollar på omgivningen som jag känner att jag verkligen gjorde rätt i att flytta hit. Det är kärleken själv typ.. mysmysmys gånger tuuusen.

jaah jobbar ju då då på transcom, haha mm jag slutade där tillslut. Men de e väl okej, säljer trosor..hahaaha
roligaste folket dock, jobbar med 12 tjejer lr nått, och träffar massa massa svenskar, killarna sitter 2 våningar upp :)
öl efter jobbet.. typ 15 kronor ölen, det åker ner ett par då.. mysigt iaf att göra planer med resten av folket..

ikväll har boråsgrabbarna förfest för hela optimal typ.. haha dit e vi bjudna, men de känns ju inte rätt nu.. nu när 2 av de ja gillade bäst dragit.. så ja vet inte.. blir väl att göra nått skojj me alex o ida. ja hoppas på slappkväll, börjar ju endå jobba vid 12 imorrn :/ .. nästa vecka blir det en dag på zooo :D planerna diskuteras med johan johannes o alex. skojigt värre. haha..

dagen gick väl rätt bra igår trots allt..
riktigt tungt att säga hejdå på morgonen.. ville inte kliva upp ur sängen.
slösade dock sista natten bra, hudnära gånger tusen. han blev min oljefläck..
usch blir nästan tårögd när jag tänker på känslan ja hade när jag väckte honom för att mumla fram, "kan jag få en kram" ... "hejdå, jag kommer sakna dig massor" .. jag klarade att hålla tårarna borta, iaf tills jag va själv.
nu blir det inget mer sovande hos grabbarna iaf. se om vi kanske kan göra en filmkväll nån da i nästa vecka, men kommer aldrig att bli samma sak.



alla bara åker o åker , om typ en vecka så är de väl ingen kvar typ, haha ne nu överdrev jag, men endå.. känns rätt hårt faktiskt. får hoppas att jag får träffa alla igen..

dagens appråpå:
kristoffer, te echo de menos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback