oh, så har vi en liten morgonyrning :)

fick den gulligaste väckningen på länge, mell som gav mig en liten kärleksförklaring via sms.
taaack, känner desamma hjärtat


måste medge att ja känner mig lite besviken, hade nog innerst inne hoppats på ett fyllesms..
fan, aja finns inte så mkt att göra åt saken. han gjorde mig besviken utan att ens själv veta om det.
sånt är alltid roligt. har jag fel som kan hoppas på sånna saker?

btw, kom på att jag inte nämnt den typ bästa födelsedagspresenten ja nånsin fått.
Nina, fan vettu kommer bli svårt att nånsin kunna slå den.. men ja ska nog försöka börja tänka på nått redan nu.
du vet att det var för mkt älskling. örhängena kommer jag ha på mig innan jag fyller 70 och resten ska jag göra nått bra med. Skorna bland annat :)

fan har svårt att förstå att jag faktiskt är vaken. haha somnade vid 6 imorse, men ställde klockan på 10.. kan inte vända på dygnet mer såhär. får nog ta en siesta idag för att orka med kvällen, det är ju fredag trots allt :)
Transcom har hört av sig. får väl ta det i guess..
Börjar fundera på om Norge inte en sån dålig idé trots allt? kan ju kanske snacka mig in hos ångetjejerna o crasha där tills jag fixat jobb? eller hos pluttis lr nån... alla bor ju fan i norge nuförtiden :)
jag längtar mer o mer efter asien, och jag blir ju inte yngre direkt. barcelona finns ju alltid här, eller?
de bästa vore om ja hitta nån i norge som kunde byta boende me mig tillfälligt? jävlar va braaa?


så, nu har jag tänkt lite högt så att säga. känns skönt :) på måndag kanske ni har en kvinna i arbetarklassen igen då, hoppas verkligen så är fallet. Btw, så har ja sett klart charmed nu.. ååh fint slut, tårögt vare här ja :)

image217

dagens appråpå:
puedo estar contigo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback