oh, sköna gröna sjötorp

nu är jag äntligen här. @ mitt hem i sjötorp.. fan så fint..
legat på gräsmattan och försökt steka lite, meen ja dör av myror i rumpan typ :p
har iof en hög med kalle anka tidningar ja måste ta igen ;)
höjdpunkten va nog när ja ringde min johnny. måste åka och träffa han snart,
så vi kan komma över våran insektsfobi tillsammans.. haha!
somna på tåget och va nära att missa avstigningen, hujedamig!

Em-Mstad va helpå idén om mysa ikväll. sanna hänkar oxå!
picnic, öl/cider´och första doppet nånstans vid nån mysig klippa. fan va perfekt.

det här är vad jag kallar livet?!.. kan nog inte bli mkt bättre än såhär :)

hemma torsdag, jobb och platå. sååååklart.

dagens appråpå: va bara tvungen att dela med mig av min levnadsglädje för stunden :)


-----------------------------------


har hittills tagit emot 2 samtal med förfrågan om jag vill jobba. linda ville ha bort sitt kvällspass och jennie ville få bort sitt lunchpass imorrn. jisses tur att ja hann komma till mamma innan, annars hade ja aldrig kunnat säga neej.
vi funderar på att slå oss ner vid sure bokskog, låter inte det hett? :D
nu ska ja gå på alkoholjakt, mamma sa att de fanns öl, men var sa ´hon fan inte :o
hon hann iof knappast innanför dörrn innan hon rusa iväg till golfen,

nissepisse svarar inte :/ måste få tag i karln så vi kan fixa grillchill fredag :D
vill ju samla gänget så att säga!

Dagens appråpå2: tomma ska gå hundkurs :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback