oh, here í am, stuck by your side.

but, why are you gay?
du stör mig så inni norden.
är iof lite attraherad av tanken att du lyckas rubba mig såpass endå ass.
image119

spöregn på brorsans match, de va fan rätt duktiga även fast de förlora. jag ´sålde kaffe och klaga över kylan. hann krama henke och prata lite smått om livet efter den evighetslånga matchen, som tur kom mammas väninna och roade mig. ussa (nuvarande lkpg bo hon med). ussa fick skjussa hem ungarna medans ja drog me mami till gjuteriet. kikade runt lite och hittade fiiinaste tavlan på en himla söt flicka. ´mitt  -vill ha .. slutade med mammas
-fråga peter. faaan :p

grillchill med "familjen" och telefon´humor med nina. -jag har fortfarande inte badat i vänern, trots mina 2 dar här (tillägga bara)´... scrubs höjde livsåldern en aning ´med hans sjuka fantasier till 99 luftballons, och jag totaldog av 2 1/2 män ... tacka humorserie görare för deras existens vafan :D
från det ena till det andra som vanligt..
bryhan är en bortskämd skitunge som bara ska ha oneil lr quicksilver kläder.. och ska promt sova i gästdubbelsängen varje natt varpå den "är svalare".. neeeeej då min 13 åriga lillebror har dubbelsäng medans jag har en 1.20 .. jag är iiiinte avundsjuk lr svartsjuk, neeej inte alls. handlar ju verkligen inte om de ass :p

men jag ska inte va elak. märker hur väl han tar åt sig av "storasysters" ord.. och sista jag vill är att få min stora lillebror att gråta. älskar ju trots allt han enooormt mkt. så nu ska ja krypa ner brevid han i sängen och sova sista natten innan hemfärd, har redan ont i ´magen av saknad.

..TENNERIFFA? .. aah kan kanske vara så att jag och nina är överens om ett resemål.. :D

dagens appårpå: fast vafan ger man på ett assyriskt bröllop? ...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad kul att du kom in på min blogg, hehe! :P
Ja, jag har vart på en assyrisk förlovningsfest, jag har t.o.m bilder på det i ett inlägg ;)
Är det något speciellt du vill veta så tveka inte med att höra av dig i min blogg!

Postat av: Rebecka

Hm.. presenten är oftast pengar, 500+
och kläderna.. då ska det vara anständigt! Inte för kort, inte för urringat m.m syrianer/assyrier är bra på att snacka så det gäller att klä sig classy, inte trashy :P men annars får man ha på sig vad man vill, dock inte vit (eftersom bruden har på sig det.. men det tror jag är en regel hos svenskar också?)

2007-06-15 @ 22:49:15
URL: http://Reebeckas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback