oh, u better run..

det bästa jag hört på länge var : my sucks inglish..
svensk full tjej, lät som en thailändare som inte lärt sig engelska ordentligt och skulle säga : i suck inglish (men) .. hahahaha.. amerikanarna dog av garv av min liknelse, de fulla svenskarna som jag försökte förklara ordskämtet för fatta ingenting, ...vilken skillnad på människor..

jag jobbar för fullt. jobbar och jobbar ihopp om att tiden ska gå undan. snaaart åker vi.
vill att allt ska va klart med flyget så vi kan sätta datum. orkar inte vänta längre. vill vara där nu.


.."i come from a land downunder"...


dagens appråpå:
nu blir de ravioli och film. måste utnyttja mina dagar i sverige väl så att säga. lol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback