oh, när jag väl börjat så kan jag inte sluta typ..

manu chao..
faktiskt ett stick i hjärtat. är typ en månad kvar tills vi kan åka.. kooorfuuu!
träffa naomi o kika över jobb osv, se när de tycker vi ska komma nästa år, när högsäsongen o allt börjar.
väntar även på mejl från lägenheter i barcelona. väntan är oändlig.
nu är de bara att städa lägenheten. så jag blir av med den iaf :)

ska ringa niko om typ 2 veckor. va ett tag sedan jag hörde hans röst nu, hårt säger jag bara.
manu chao går bara ruuunt ruuunt, kan inget annat än le åt minnena, som snart blir verklighet igen :)

jobbar varje helg, typ nästan varje kväll och en del luncher. ska bara jobbajobbajobba tills vi åker.
behöver alla cash jag kan få. hej världen :)

"BarBQs stjärna, ska lämna oss och dra till barcelona grekland och high chaparall.."

image187

yes, med några fler år på nacken ska vi äntligen upptäcka världen. sakna oss!



dagens appråpå:
baby I'm the king of bongo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback