oh, it's a relief..

dagarna går, tiden står stilla. jag och nina typ dör?
kärlek vid första ögonkastet? haha.. nja mer förtrollad förälskelse..
vissa människor sätter spår direkt..
jag är inte kär, bara fylld av saknad utan honom!

image184

känns som om jag slösat bort alldeles för mkt tid på människor som inte förtjänar den.
och gett för lite till dem som verkligen uppskattar det. dags för förändring!

vi dricker vin hela nätterna, jag jobbar då&då, vi sover. oså är inget annat värt.
gick en promenad genom stan efter jobbet igår, vad gör lkpg folket? hälften står utanför våra "krogar", dygnfulla
och beter sig som de igentligen borde gått hem och lagt sig för minst en timma sedan. alkoholen ger ingen glädje och ingen tröst. sinnesro kanske , men mer är det nog inte. var får människor sina endorfiner ifrån?

älskar vädret. det regnar och regnar, tiden går fortare när det regnar. mysigt. ligga hemma och kolla film efter film, underbart. ska göra de i några månader till sen drar vi.
säger upp våra lägenheter, och beger oss ut i världen, funderar på några månaders jobb i norge för att finansiera våra äventyr, funderade på att be våra fäder ta lite ur deras företagskassa och sponsra oss, men kom fram till att de vore som att fråga gud varför han kan vara orättvis. omöjligt dvs..

jag behöver inte uppmärksamhet 24/7 längre. jag är rätt nöjd med min nuvarande sits, totalt obryende.
vet inte vad jag höll på med ett tag, letade efter någon/några som kunde boosa mitt dåvarande ensamma tråkiga liv. har inte så stort behov längre, jag är 21 i höst. jääätteung. har hela livet framför mig. när jag finner rätt, ska jag inte behöva åkalla mina behov, jag ska inte behöva tvivla eller vela, som den riktiga romantiker jag är så vet jag att jag kommer bli lycklig :)  just nu så har ja typ raderat alla oviktiga nummer, mobilen lägger jag inte mkt uppmärksamhet på och jag saknar inte ens, blir inte ens svartsjuk av något/någon jag vet skulle fått mig till tårar förut. jag har kommit på bättre tankar, och det är eran förlust :)



Hoppas allt blir som planerat, vill lära känna Niko mer. se om de finns nått mer under den tillfälliga förälskelsen, tvivlar iof inte en sekund på det, men med åren så börjar man ju ta de säkra före de osäkra. hahaha
saknar det mesta med honom iaf :/ .. tur att han brännde våran sovcd, så jag kan sova utan honom.
"Pure feelings.. to you" .. så jävla underbar, är inte det romantik om nått... :)



taxifärder til macken 7 på mornarna, vinkvällar som slutar klockan 8 på balkongen, sovandes i soffor och bråk orsakats av uppgivenhet. efterfesten igår vet ja inte var den kom ifrån, trevliga killar iaf. men as always, de kamma  hem noll hur mkt de än försökte, vi har upplevt de bästa, varför nöja oss me sämre? :)

dagens appråpå: är det nu livet börjar?


Kommentarer
Postat av: Madeleine

jajaja de e inte bästa bilden, jag överraskade han liiite :) synd att jag inte har en när han skrattar. så griiissöt! .. bilden på oss två tillsammans är privat :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback