oh, είστε ορυχείο

I love myself; I want you to love me
When I feel down; I want you above me
I search myself; I want you to find me
I forget myself; I want you to remind me

I don't want anybody else
When I think about you I touch myself


You're the one who makes me come runnin'
You're the sun who makes me shine
When you're around I'm always laughin'
I want to make you mine

I close my eyes and see you before me

Think I would die if you were to ignore me
A fool could see just how much I adore you
I'd get down on my knees; I'd do anything for you

I want you
I don't want anybody else
I touch myself
I honestly do
I touch myself



repeat repeat repeat repeat.

ringa på måndag, kolla upp lägenheten, vi måste få den. mååste.
skrivit engelsk jobbansökan och skickat, svåraste evver. haha..
jag vill åka imorrn, det är fan nästan 2 månader tills vi åker. jag orkar inte vänta mer. jag vill nu!!!
Har iaf hittat en som vill ha min lägenhet. 1 september är den inte längre min :)
ska upp om några timmar, jobbar både lunch och kväll/natt imorrn. slutar iof 1 så ja har 2h som jag kan roa mig på :) kanske springer över till platens och säger buuu. haha värt.
lördag stänger vi tidigare så ja kanske får sluta 2.. viin med nina då kan ja lova. våran egna lilla efterfest.


dagens appråpå:
är det för att jag byggt upp en fantasibild av honom som gör att jag saknar honom och dör av åtrå, eller är de för att jag är realistisk och minns hur het och perfekt han var för mig? haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback