oh, hej du vita vintervärld.


igår var ja duktig storasyster, hängde med och kollade brors hockeymatch. lekte hejarklack med mamma o alla andra mammor :) hockey har alltid vart roligt o se, har ju alltid varit stöd åt alla gamla killbästisar som var födda med hockeyskillz :p

droppen var när jag spelade bingolotto med fel lotter.. inte konstigt att de aldrig blev ens början på mitt serie nummer!! mamam skrattade järnet när hon kom hem och jag klagade.. aja extra arbete för mig.
tänk om jag vann den där harley davidson. gud så lycklig jag skulle bli.
måste kolla upp mc körkortet. intensivkurs? övningsköra? se hur man ska bete sig för att kirrat :)

idag blir det nån aloe vera träff med mamma, behöver nytt smink :p anna o hennes mor hänkar med. så de blir trevlans :) efteråt hoppas ja att henkiiis kommer så vi kan leka i snön.
göra snöänglar,åka pulka, kasta snöboll och mula varann, är inte det livet? hahahahah :p
 
fast nu ska ja klä på mig myskläder, fixa lite glass och krypa ner framför "40 days and 40 nights" riktigt romantisk tjejfilm. man får nog aldrig nog av den :) seeen erbjöd jag mig att skotta. så då blire ut och arbeta :)

msn suger har ja kommit fram till, var är min msn gris? soooulmate where are you. blir nästan orolig ju.
du är ju jämt inne? blir att åka raka vägen till norrköping och rycka tag i dig snart!
behöver slösa tiid med dig ibland jue :$


ibland så vill jag aldrig åka härifrån..
försöka åka in till stan imorrn och ta en fika me jojjo + filmkväll med andreas?!
vet inte när ja ska hem än..

dagens appråpå: hittar ingen skön mjukiströja, nu skulle jag behövt din röda. saknar den, ge mig den? :D

Kommentarer
Postat av: Gjisehoen

snuttaan. när kommer du hem egentligen då?
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback