oh, de va så jag fick rysningar.


gym class heroes - cupid´s chokehold (feat. patrick stump  of fall out boy)
så grymt härlig att det inte finns.

take a look at my girlfriend, she´s the only one i got.
not much of a girlfriend, i never seem to get alot.

I mean she even cooks me pancakes
and alka- selzer when my tummy aches
If that ai´nt love then I don´t know what love is

repeat repeat repeat


Mr.NiceBoy aka Nisse är suuupersnäll.. skjussa mig till saaar i västerlösa igår. bara sådär..
såå ja ska bjuda på middag nästa vecka, nån kycklingfile wook med potatisgratäng hade ja tänkt mig?
sa till nisse att han får ta me sig david med. så kan ja ju försökt ha städat, och visa upp min lägenhet samtidigt. den kanske inte är den finaste.. men den är ju myyysig :)


hihi min alfred är tokig(säg nått vi inte redan visste mumlar läsarna här). vi tänkte ge oss ut på rövartåg idag. för att få den där härliga adrenalin kicken.  leka pirater indianer  samurajer, u name it!
hade värsta planerna. men feeegisen (jag) banga såklart. haha kunde ju vart dödsdömt det där :)
men igentligen, varför bryr ja mig? skratt förlänger ju livet! nästa gång hjärtat :p

vaknade i morse av ett sms (haha imorse..öööh inte me min dygnsrythm)
blev genast partyyysugen. marie är på partyvågen! så marie jag och emM kommer röjja sönder båten.
haha fy fan va härligt! jag ska va SÅ FULL :D värre än fjortisfull. typ plakatfull "inte minnas ett skit utan bara skratta åt kort"-full.. mm tokigt värre :o

jag har stora planer :) har jag alltid!

dags att kasta de gammla blommorna och köpa nya. borde jag gjort för längesen :p
första dagen får bli imorgon. vi ger det ett försök tamigfan:D

Du är toooookig gösta sa ja :) gonatt, tidig uppgång betyder tidig nedgång..
ååh vad det lät mysigt. får jag krypa ner :$?

jag har gjort en upptäckt. jag är fan kort? jag är en KORTIS . herrejöses.. haha de måste va nått fel på den bilden.. för sååå himla kort är ja väl inte? ja e ju normal kort. inte märkvärdigt kort eller?
KOMPLEX :D


dagens appråpå:
jag behöver nog det här, det känns rätt! I´m on fire. kanske är jag på rätt väg nu?!


Kommentarer
Postat av: Gjisehoen

haha JOO. du är kort. jääävligt kort om jag får sägat själv. men asså.. inte dvärgkort kanske.. lite mer.. mindre lång än alla andra. så kan vi säga.
skit-feber säger jag bara. får jag inte träffa dig imorrn går jag under. så du vet det. så imorn äre brunch om du har tid? :D

LOVE U!

Postat av: Madeleine

fy jag är inte kort igentligen, bara jag som får tycka att jag är kort. du ska säga att jag är inte lika lång som alla andra, men defenitivt inte kort sa ja :o

2007-01-18 @ 18:11:26
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se
Postat av: calle

Jaså ni ska också med på Partyvågen, de ska jag och 9st andra killkompisar ;) kanske hörs.. =) skicka gärna ett mail. :P

2007-02-08 @ 23:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback