oh, bara du vill så kan du.

söndag morgon:

sara flummar massor när hon halvsover.
igår hade hon ett samtal med mig när hon vakna till, helt normalt. sen somna hon om o vakna igen, och minndes inget av samtalet, alltså hade hon pratat i sömnen även då, ja blir skitzad av henne :p
och idag hände de här:
-sara varför kollar du jämt på mig när du vaknar till?
-amen ja vakna när ja vaknar..
-ääh???
-amen nu kan ja ju fylla på.
- HAHHAHA vad?
-ja allt som behöver fyllas på-
-sara va yrar du om??
-amen om ja sover kan ja ju inte gå o fylla på allt du behöver fylla på...
-HAHAHA DU E KNÄPP!!!
-amen shiet du e ju dum i huvet.. zzzzz

(madeleine skrattar en stund till)


färd till klockrike i fredags. saras bror, härlig humor och fint hus. skrattade ihjäl mig både när vi spelade TP och när vi hade satt på "berättar inställning" på filmen vi såg på utan att märka det förren halva gått..
(vi trodde ju filmen var så.., tro mig "offside" ska inte ha berättarröst) hahahaa fy fan.
skapligt pinsamt att åka in med hennes brors vän.. kille ja aldrig träffat förut, snacka om att vi bara babbla på för att undvika pinsam tystnad :p natten vare mys i västerlösa. hahaa GLASS ÄNTLIGEN!!
idag hare vart slaaaappt. sen blev vi riktigt fina och myste med grabbarna hos en av grannarna ;)
haha kortspel till charader.. allt möjligt höll vi på med. jag o sara drack juice medans de andra drack jäger. haha såre ska va :p sen vare skräckis, ja fick ligga o krama pekka för att han skulle våga kolla.
tur att man kan kramas me bästisar när kärleken sviker.
var riktigt sugen på att åka ut till ljungsbro och hjälpa heting med hans sömnproblem, men de får vi skjuta upp även det för de verkar va ungkarlskväll där ute, så ja håller mig undan ;)

fy, längesen ja sov med bästis. får ha en pekkis o maddis dag i veckan. behöver lite platoniskt mys.
sånt mys som heting blivit dålig på. meeen idag va ju sängen upptagen av saaar. så pekkis får vänta :)


söndag kväll:
ah, ja har typ sovit hela dagen. så blire när man e vaken hela nätterna. jobbigt..
hunnit med att sova lite hos mormor med. haha yeah!

är prat om att åka till kittelfjäll och jobba. är lite sent ute, men man kan ju skicka in en ansökan.
står visserligen att man måste va 20, men sara kan ju testa iaf, hon har ju utseende, hon får visa smilegroparna så kanske de funkar. skönt de skulle vara om vi drog iväg!


fast grejjen är att jag har ju planer.. slappa hos mamma till helgen?
skulle ju hålla alkohol intaget till den 14 feb.
ska hälsa på petra i oxelösund den 23 feb, bada i hennes värmebad utomhus o dricka mousserat :D
sen vill ju ja o Em -mstad till PARTYVÅGEN, rocka loss som aldrig förr.
champis


och om ja åker kan ja ju inte göra nått av det? men ja låter ödet avgöra. ska lämna in en ansökan ang ett servitris jobb i en restaurang imorrn med, så får se va som händer...

oh, nu är det "vad kvinnor vill ha", första kvällen jag är ensam på länge.
förut hade jag både jobb och nån att kramas med, nu har jag inget.
men jag blir nog hellre jagad av vargar.

Rökfri i 7 dygn vid midnatt.. och alkoholfri i 14 dagar. man kan allt man vill.


dagens appråpå:
Beeejb, ja har kommit på lösningen till dina sömnproblem. du saknar att sova med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback