oh, väntan är över.

okej, nu har jag en veckas uppdatering att ta igen. omg!

(tisdag>)
såg "allt om min buske" med min gris, riktigt sjuk film. haha vet inte riktigt vad ja ska tycka!
hm tycker budskapet nästan är
: tugga svamp!!! ...haha? alla verkar göra de i filmen , och får härliga knäppa rus.. sen är typ 4 av huvudrollerna nakna, går nakna, ligger nakna, klär av sig nakna.
haha jah det är en kort sammanfattning, se den! haha..

mja fast mest fascinerad va nog nina av de lesbiska paret som satt brevid oss, men hur länge vi än stod o fula oss så kom de aldrig ut ur rummet.. omg?!
aja vi var iaf såpass hurtiga att vi gick mellan berga och valla klockan 2 på natten, haha..
meen massa myysdag med min alfred vare allt!!
emil&alfred
 

(onsdag>)

helstörda på stan dagen efter.
leoparden och zebran var vi. massa alkoholköpande och tidigt ölintag :)
min lunch bestod av massa hägendass. världens goaste glass.. spec
strawberry cheescake och dulce de leche. rekomenderart på egen risk. man kan dö av tillfredställelse!
iomed att de va onsdag så joinade saris vårat alkoholintag.
datumet var 31 januari, så jena (bästis sen lekis) och david (mybiggestlove) fyllde 22 :)
jena skulle ja träffa dagen efter så hade tid till david på kvällen.
efter massa tjat så dissade nina oss för sängen, så vi drog in till stan.
första anhalt var plaza. där vi tog en öl me david & niklas. still atractive och det är ömsesidigt.
efter att jag: förklarat att det är av reflex jag slår bort händer som kommer för nära och de igentligen inte var mitt fel att ölen spildes ut över hela mr.niceboy :$ (som va snäll vän o försökte skratta bort min pinsamhet), yrat en del om kjell, min vän(?!) och en tids busigt smsande så var kvällens första stopp avklarat. i rask takt sprang ja o sar till hamlet, (för att tillägga så gjorde ja de vanliga "prata för högt om nån annan utan att kolla om den går bakom" en vanlig bortgöring  för mig tyvärr.. haha)
men antonainen tycker ju om att höra på mina ångestfyllda misstag. hahaha ...
efter lite skrattande åt jimmys senila morfars ålderdomshem och antons söta mormor, cider&lakritshot så hade vi övertygat anton om att leka me oss på platens och drog iväg dit.
sen är hela minnet lite suddigt.. jag: hade enormt kul, träffade massa människor, blev nedsupen av mattias, dansade med en nyfunnen vän, blev sexuellt trakaserad av en kock som inte kunde hålla händerna i styr, lyckades förolämpa en bartender och göra av med för mkt pengar.
sen att det blev nått slags internt skämt att låna mattias tändare utanför fattade ja aldrig. "öh du ja hörde att du hade tändare" .. HAHAHAHA oså asgarva alla. shit? störda människor vi alla blir med alkohol!
sen att ja tydligen typ skämt ut sara på hakepi osv det har ja ju som vanligt inget stort minen av :)
vi lyckades dock vara tillräckligt söta att vi fick höra att vi passade som anställda på den nya clubben.
hejohå skicka en ansökan på direkten sa ja :)  
minnet är inte lika bra som backinthedays så bara att joina http://sawah.blogg.se och läsa om våran roliga onsdag:p *gratis reklam snuttan*



sen kan ni ju hoppa över den biten om att ja fick för mig att möblera mitt i natten och fastna bakom skrivbordet där ja inte fick ut sladden ur hålet.. omg.
även den biten om att ja öppna kylskåpet och mådde illa av lukten efter saras kebab (aldrig vart mkt av en fylleätare , jag är bakisätare) så jag la in den i glas-skåpet istället.. hahahha

(torsdag>)
morronen, eller eftermiddagen efter så att säga så fick jag ett samtal av nina "-pratade vi 04.11 inatt .. -ja vet inte? -står så på min mobil.. -på min med?" hahahah undra va vi sa :) och att jag senare på kvällen fick höra av micke att  -du va sugen på "pappa" igår- gjorde inte saken bättre. det  syndes tydligen i mina fulla ögon att jag va het, så att man trott att man hade nått att hämta, men neeejdå jag nöjde mig med min saaar.   den enda potensionella atm var ju hemma och sov för längesedan!



va iaf nkpg med jena som gällde, hur bakis jag än var, nagelmanikyr och macdonalds. jena skrattade lite åt hur bakis jag såg ut och att jag fortfrande betedde mig som om ja va full. men hon fick fin födelsedagspresent och jag fina naglar :) toppen dag, för att hon är bäst i världen.

(fredag>)
tog bakisdag. hann aldrig vara riktigt bakis på torsdagen ju :) hjälpte pluttis med som jag inte fått gentjänst av än, träffade verkligen ingen intressant person den dagen iaf, haha!

(lördag>)
jag är kär på nytt.
i vinhandlarn, de har allt jag behöver för min bar där. alla extrakt ja behöver för att göra mina lågbudgets drinkar. t.o.m iskross och de sista sakerna jag saknar för att göra baren fulländad. jag är lycklig,
köpte iaf ingredienserna som behövdes till orgasm, san fransisco, hotshot, lakritshot och rosa pantern.
tillägga att jag va sötast och kom hem till nina på lörda morronen med frukost o grejs, innan hon skulle till jobbet. men otacksamma jäveln hade redan ätit.. haha! blev istället trackad för att jag va störd som va uppe så tidigt på en lörda. wtf? ja har mkt viktiga grejjer att fixa sa ja.. hahahhaha
joel va en bejb och hjälpte oss hämta dunken. sen vare röjj. hade förfest med lite blandat folk.
sjukt trevligt dock. träffa kimzan m.fl som man inte träffat på länge.
jag va självklart thebartender och utövade mina kunskaper på tacksamma vänner :)
Hotshoten va totallyckade och drinkarna fick jag big kred för . FAST JA SA JU ATT JA E BÄST JU!
 påpeka att ja även hann med världens städning förra veckan. jag är fan bra ibland! som blev rätt onödig efter allt spillande .. (va nog ja som spillde mest endå) haha..
taxi in till stan. där pekka joel kimzan o emil flög in på platens, nina drog till bk och jag skulle in på platå?
haha jag är nog för envis för mitt eget bästa ibland. träffa massa roligt folk, sa massor och hörde massor. som jag alltid gör när ja festar. trots massa påringningar av mina nära&kära så vägrade jag ge mig. och envisades på att jag skulle gå in på platå. massa smsande med sötnos som ledde till att jag fastnade i telefon där jag låtsades att han var nina... hm.. tog ett tag till han fattade.  men omgivningen som trodde ja snackade med nina lär ha undrat när ja sa  "jag vill bara sova med dig idag, inte ha sex lr nått utan bara att du ligger o håller om mig inatt" ... haha? herregud.....  tyvärr skulle han jobba, men utövade lite sweettalk med mig så jag lyckligt la på telefon och tillslut lyssnade på va marcus sa istället och lät han skjussa hem mig. tur att jag har en vän som dig ibland som tar hand om mig :p

(söndag>)
dagen efter vare bakismys med alfred igeen, kebab och film. det är livet.
"-fan ass madde ja tror ja fick stryk igår ja har så ont på kinden -shit jag har för mig att ja fick fläskläpp jag med. sjukt? -ja ja kan ju inte ramlat lr nått väl? -vi kanske slog ihop oss lr nått, för båda kan ju inte rammla"
senare..
"-jocke varför ber du både mig o nina om ursäkt, vi fattar inte. gjorde du nått mot oss igår, va du dum lr vadå? -nej ass de va ju en olyckshändelse lr nått, slog typ ihop era huvuden efter vi kramats, fattar fan inte varöfr ja gjorde det. men ni blev assura osv fick ju ont o grejjer"
HAHHAA niiina vi fick stryk av jocke :p

(måndag>)
filmmys med pekkis häromdagen. bjöd även upp hans bror + flickvän så det blev massa film.
jag bjöd på knäckemackor med mjukost vid 4 på morronen, stabilt! erbjöd även kiwi och mandarin som glatt mottogs. hahah, ja e störd. massa skräckis som man får kolla på när man ska sova tryggt.
hade världens sängprat. han lät mig prata ut om allt. berätta allt om senaste kärleken och hur jag blivit behandlat, behandlat och kännt. skönt som fan kan ja lova. han e bäst!
skare va porrfilm så skarom ha ögonbryn va typ den dagens appråpå :p
känt citat efter den kvällen är även : "men du, jag är din bror. du ska inte piska på mig".

(tisdag>)

mys hos burst igår. först snön som gjorde mig riktigt glad. sedan ikea med mamma, letade ihjäl oss efter nått som jag bara har i huvet typ. haha ska inreda klart lägenheten snart tycker jag. mamma höll med.
hittade underbara butiker. men ingen hade det jag önskade. så vi sköt på det. ja fick 2 veckor på mig att hitta va ja vill ha. sen kommer hon hit igen och avgör mitt beslut. haha..  min mamma <3
pizza i lägenheten sara/idah lånar tillfälligt och sedan iväg till lj-bro.. sara chaffis:nykter. medans burst hällde i mig sig själv och idah massa öl o sprit. supertrevligt, massa pratpratprat och bildkollande. lite nostalgi och lite lesset över hur tiden springer ifrån oss. men även massa skratt och mys så med löften om att det ska ske snart igen så begav vi oss hem till lägenheten och somnade tätt med idah min hoe hon slockna direkt medans ja o saar kollade emil i lönneberga/griseknoen (en film ja borde se med nina, iomed att den handlar om mig&henne ,emil/alfred jue fan va alfred e bra på att ta hand om emil ;p) (som förörigt inte kan ses som barnfilm, med en full emil, gris och tupp, som sedan avger nykterhetslöfte osv) haha men i det fulla tillståndet skratta ja glatt innan sömnen tog kål på mig. blev inte mkt sömn natten innan så ja va helt död.


heineken
tankeställare
har kommit fram till att jag äcklas av buksvågrarna man har här i lkpg. jag äcklas nog mest av mig själv att jag inte stod på mig och undvek att bli en i mängden, visst ja kanske inte direkt var en i mängden.
men jag har fortfrande något gemensamt med ett x antal fjortisar i denna staden. och det äcklar mig.



robinsöt is back, var tillfälligt borta ett tag. men de behöver alla ibland.
bästis o ja hade fint samtal i lördags natt. haha
"det var roligt att spela bort alla mina pengar men de va roligare att förlora dem"
haha för bra söt är fyllekajjor ibland :)





mitt nerläggande

hade nån depprision nån dag där, då jag la ner allt. ja sa "jag lägger ner, jag lägger av" .. de höll i nån dag. sen va ja igång igen. livet är rätt roligt när man tänker efter. det går ju typ att skratta åt de mesta har ja kännt, och det känns otroligt bra. jag längtar alltid efter mer, hur mkt jag än har. och man skaaa sträva frammåt. det säger min mamma iaf :) det här är förklaringen, dvs karlar tror jag jag fick rycket över med nina.
Meg -filmis säger:
man måste tänka så jävla mkt när man ska va me sånna
> Meg -filmis säger:
ja vill bara "fell the flow" så att säga
> Meg -filmis säger:
men de stämmer ju, måste ju tänka o bete sig på ett speciellt förväntat sätt. får inte göra de , inte göra så. osv osv.
> Meg -filmis säger:
jobbigt som fan. jag lägger av.
> Meg -filmis säger:
lägger ner så att säga
> Meg -filmis säger:
säger upp mig från sveriges avling helt o hållet


.






glaaada nyheter!
min friiida har kommit hem till gbg från barca. första bästisen där nere!! weeii betyder att vi kan träffas snart. första frågan ja fick typ va : hur går de mellan dig o pierre då?
haha .. fick förklara att vi inte träffas längre alls. hon blev lite chockad men svarade lätt:
mjo ja tyckte han verkade lite ego ibland. hahhaha  skööönaste tjejen! ska bli grymt att parta me henne i gbg!
 
(cepe bild)

åååsikt:

vimmelbilderna på gulan är katastrof. tror sveriges fjortisar söker sig dit plus de mindre vackra människorna, förut hade ja ångest för att ja inte kunde visa mig där.. men nu tackar jag gud för att han snällt tog bort mig därifrån! :) som jag skrivit ner utan att minnas va ja menar med det.
hela världen har blivit dumma i huvudet och de erkänner det med!



äventyr saja
jag har letat äventyr för helgen..
för 600 typ kommer du tur o retur till malml med tåg.
för 900 flyg tur o retur till köpenhamn
för 800 flyg tur o retur till barcelona.
varför ska det här vara en fattig månad? hittat flyg för 600 fram o tillbaks till barca i slutet av feb. det är sjukt hur billigt det är , men man vill ju ha lite shopping pengar med tack?
så frågan är: varför är inom sverige vanligt tågåkande så jävla dyrt?
nina/emelie är lediga i helgen och vill ha ett äventyr. flera suugna äventyrare får gärna anmäla sig.
men helgen närmar sig så ge oss ideer. annars blire besvikelse..




hjärtat

jag förstår inte hur jag kunnat nöja mig med så lite, när jag ger mig ska ja bara begära dig. och inte nöja mig med mindre. ska lära mig det till nästa gång, because I could have another you in a minute.


So since I’m not your everything
How about I'll be nothing
Nothing at all to you
Baby I won't shead a tear for you
I won't lose a wink of sleep
Cause the truth of the matter is
Replacing you is so easy - heey

dagens appråpå: ne inte mkt faktiskt, käkar broccoli o kollar tv.

************

offtherecord:
hälsning: läste vad som hänt, du är stark som klarar dig igenom de här du med. usch, det är fel att hemska saker händer den bäste. har ingen vidare kontakt med han längre men han finns i mina tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback