oh, the day after

okej fast jag va nog lite full inatt när jag skrev.

skrev kort notis till tjejen ja bråka me igår med, men tog bort den.
de blev ju helt fel de där. igentligen blev ja arg på mig själv för att jag har ställt till det så för mig, det skulle bli bråk o grejjer och nån jag bryr mig om var inblandad, ville hänga me o se så att det gick bra, men kunde inte, för vi har ju inte den kontakten alls längre.. mer , "vem är du?" lustigt nog. sen när hon som va en nära vän var trög och bara stod där ..  inte verkade bry sig alls och inte kunde göra det när jag ens bad henne.. då brast det lr nåttt, sen va hon full och dryg (var säkert jag med) så allt de där bara blev för mkt. blev lite för mkt ovänlig närkontakt, minns hur arg jag var men minns även hur ångestfylld jag blev innan vi stack ifrån varann. fan förlåt. jag är faktiskt en ganska trevlig tjej igentligen och emot våld totalt.
har pratat med henne på msn o bett om ursäkt.

så tokigt det kan bli..

jag skulle ju inte ens ut igår. jag skulle ut IDAG! jaaah ja skulle ju till platå idag
fanskap då.. jag hade ju verkligen sett fram emot platå. om vi inte gått ut hade de ju inte blitt sån uppståndelse? allt blev ju fel eller nått. ordnade sig tillslut iof men endå?
massa mys med min alfred senaste dagarna, hon kan man nog göra allt med.
jah hennes nattliga förslag hade nästan gjort de orden bokstavliga så att säga. haha

jag har iaf lyckats få ordning alla mina papper och har bara att lämna in ansökningarna vilket ja har hela dagen imorrn på mig att göra. bäst ja klär upp mig för att visa min bästa sida :)
ja ska nog även förbi esme och leandro, mitt charmtroll, prata med han i telefonen idag, haha eller jag pratade och han lyssnade, satt o flinade sa esme. sååå sööt jue!

sen kanske de blir filmkväll med tomma, kommer sakna hans rum nu när han ska flytta.
alltid mys att komma hem till en "familj" istället för nån som bor själv ju :)
har inte råd att åka till oxelösund i helgen, även om de skulle va myyyys som fan!!! saknar min peeetris ju..
men blir att vara hemma, extra mkt utgifter denna månad , fy tusan att man inte är miljonär säger ja bara!

aja igår som sagt, massa rödvin. (jag dricker inte ens det)
gato negrosåg att ja berättat de mesta i bloggen ja skrev inatt men
jag missa att berätta att nina va rolig på toaletten, stackars tjej.
 -oookej fast vadå? så du menar att du har ett rött rivsår på näsan?
akta er för elaka nina på fyllan. försökte få hennes uppmärksamhet men
de gååår ju alltid lika bra hjärtski! haha fick skämmas lite när en vän
 sa att den inte visste om den vågade hälsa på mig för jag varit så vild sist.
(min fyllebortgöraronsdag, aha vilken av dem tänker ni nu:p förra menar jag)
meeen allt blev bra,
bad om ursäkt till den sexiga bartendern för mitt senaste fyllebeteende,
 fick jääättegoda drinkar :)
och lyckades bli nypt i rumpan av konstiga små pojkar?!



aja en vän lyckades få ögonbrynet krossat av en annan vän typ sen vare kalabalik.
kalabalik är ordet för den kvällen, från att nina va galen hemma hos henne som värsta diktatorn, helt tokig menar jag då, där kunde man inte försöka med hundblicken.. bara o göra som man blev tillsagd ;)
staaackars taxichaufför! haha.. sen att hon tvingade mig utanför platens att halsa de sista röda som vi tagit me i en petflaska (hej fjortis hå fjortis) .. jag ville nästan gråta så äckligt det var, och så mkt som jag frös ihjäl, men nina aka.diktatorn tvingade mig, är hon full ska jag bli full. så äre bara. haha


broken

va nog ingen kärleksfull dag,
för varken emil lr alfred...


han kommer nog aldrig bli min heting igen och hennes självförtroende fick sig en smäll, nina undrar : -har han inte sett att jag är snyggast i stan än, eller vad är grejjen?  meen som tur var lyckades vi klara oss utan nödransoner jag kom hem med pjäris jackluva? (som förövrigt inte luktade din parfym, bajsluva) och nina mummlandes om att hon skulle utrota blondinen. tog ett tag tills jag koppla men sen kom jag på att det va nån mystisk blondin vi bara såg bakhuvet på som vi iiinte tycker om, lite jobbigt när vi träffat tusen blondiner typ. alla 88or är blondiner har jag kommit fram till :) men jag har lagt ner fördomarna , de kan faktiskt vara rätt trevliga endå :p












pluttis&barre hängde me på efterfest, härligt att man har så roliga vänner ibland. pratade kärlek bortgörande och sex typ drack massa öl och somnade gott vid 8 på morgonen typ .. sen när jag vaknade 11 och inte kunde sova längre gjorde ju inte saken bättre för nån, fick igång pluttis som slet i barre och ninis va nog fullast av oss fortfarande :)  rödvinet på hennes vita matta är inte att leka med


hansen
- "barre jag tycker inte om när du smeker mig på det viset"
barre med tjejrumpan- "kollar du in min röv nu är du verkligen gay"
niinis har nya medlet mot huvudvärk: vitaminer!!! MEN , akta så du inte överdoserar ...
"barre e du inte klok, du kan ju inte äta 2 tabletter, tror inte det är bra"
"meeen de hjäääälper ju inte"  (så hansen fick springa runt o plinga på grannarna för att se om nån hade huvudvärkstablett, själv nöjde han sig med nyponsoppa som jag fick slatten av. haha)
pojkarna drog och jag spydde galla.. as usual en bakisdag.. så sjukt. helt plötsligt börjar mitt huvud rådunka och jag kan inte ligga sitta eller gå/stå ja vet inte var ja ska ta vägen så ont i huvet jag har, slutar med att jag spyr av smärtan. sen försvinner huvudvärken, tell me the truth, im gonna die?

ninas humör pendlar fortf. tror de sitter i muttan, hon är som en karl , styrs av musen ;) *rolig ja va där*
och mitt styrs efter ögona, undvek att se in i dem igår. sålänge man rymmer från nått så kan man komma undan :p ..

kom fram till att jag skulle låta hans vänner förbli hans, och han skulle låta mina förbli mina :p
och vi skulle låta våra vänner låta bli varann :) hahaha


aah fint långt inlägg. skulle va filmmys med efterfestgänget idag men ingen av oss verkar rörliga. vi skulle sammla energi och höras senare sa vi, låter fint de där :) en "nattbio" kanske blir av?!
fick höra att jocke pekkis joel och fred hade spritbord på platå och ville ha med oss, men NEJ vi är bakfulla. faaaan ja ville ju verkligen till platå idag, ååångest sa ja.  lär ha vart ögonen som styrde min utgång igår, fan att jag inte lär mig att jag måste rymma för att förtränga. man kan ju inte sluta tråna efter nått som finns framför ögonen på en hela tiden och läskar en :) fy för att vara mig!

dagens appråpå: nina kan nog inte flytta till sthlm, för lkpg skulle inte vara sig likt utan henne ju :P
och...
dagens tips: ÅK INTE BUSS BAKFULL, du får helt enkelt lära dig att sova hemma lr nära hemmet, dagens busschaufförer är galningar. trodde ja skulle lägga en pizza varje gång det var rödljus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback