oh, snabba stödord.

ja har typ världens längsta blogg att skriva. från o med min & ninas mystisdag med bio och hurtighet.
saras och min oehört roliga partyonsdag som innehöll sjukt mkt grejjs.
jobberbjudande klockan halv fyra på natten.
plaza hamlet platens
"madeleine fast bakom skrivbordet"
"prata vi med varann klockan 04.11 inatt?"
min äckliga tankeställare om buksvågrar.
mitt braiga städande.
min "jag håller fortfarande måttet" upplevelse.
mickes förklaring till "du ville suga på "pappa" i onsdags"
inte ignorerad/undviken längre.
leopardsexiga madeleine .
världens finaste naglar
ninafrukost :)
kär på nytt i vinhandlarn.


nope, de va lite stödord så ja kommer ihåg allt bloggen måste inhålla . hahahaha
nu ska ja hämta dunken. här ska festas. melodifestivalen klockan åtta mina barn!



dagens "snabba" appråpå: kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback