oh, jobbig alla ? dag på ingång sa ja.

helgen var som sagt hård. så söndagen spenderade jag framför min tv. enda ansträgningen jag gjorde var att gläppa på fjärrkontrollen (stava). *träningsvärk i tummen*

så när pekkis gjorde överraskningsbesök igår (jag skrev imorrn först, yr?) bestämde han sig för att hjälpa mig städa efter helgens bravader. "madeleine inte underligt att du säger att du inte kan skrubba bort glasmärkena på bordet" mummlade han (när han typ lyfte ett glas som fastnat pga all den söta spriten och fick med sig hela bordet) fräääscht!.

efter många planer som gick i kras så blev de filmmys med pekkis, och självklart småätande av broccoli. efter en halvpåse så är de rätt uttjatat och jag är rädd för att jag inte kommer kunna äta broccoli igen nu när ja tänker efter :O

försov mig imorse. med härligt morronhumör ringde ja runt till folk som lovat att ringa mig på morronen.
morrade lite i telefon och var allmänt otrevlig (jag är inte att leka med den tiden på dygnet).
blev iaf ica med pekkis, maaaaat ropade magen.  "pekka, viktväktarmaten är på andra sidan" "ah madeleine märks iaf att du inte äter den"  HAHAHA ingen har så rå och elak humor som jag och han.
riiiktig buddy det där , citerar han: "hälften av dina vänner är inte riktiga vänner som jag, för de är bara dina partypolare som är vänner med dig när de dricker". och darling du undrar varför jag är dryg och elak mot dig ibland? ;)

filmtips: opening season. den engelska versionen.. totalälska det där lilla piggsvinet som går omkring själv o ropar "buuuddy?" , haha jag kan va din vän hjärtat sa ja :)

nu har jag packat för en hel vecka fastän det bara är för en dag. idag bär det iväg till jeena äta dolma och mysa :) *finnnns ingen som gör godare dolma/dolmades än jenas mamma sa ja* haha.. ris/köttfärsblandning i vindruveblad. kan även va istoppat i papprika/lök osv.. talins mamma är rätt het på det med nu när ja tänker efter... förstår inte rassar, även de måste ju falla som grodor för utländsk mat.
fast iof så är ju svensk husmanskost rääättt heet den med. fiskbullar blodpudding potatisbullar och spenat säger man ju inte nej till, det måste väl endå va rätt svenskt? *nej jag är inte äcklig :p*

kärlek
för att imorrn är det alla hjärtans dag. den mest romantiska dagen på året. och röd-ros-älskande madeleine får inga :( en dag som den undrar man faktiskt varför man sumpat sina chanser så att säga!
men hjärtat är nog det envisaste organet på kroppen tillsammans med fortplantningsorganet. haha
aja va ju inte längesen ja fick min bukett med 20 röda stora rosor av min alfred. det kallar jag kärlek!

yeah, men planerna är dom att jag hoppas att träffa pjäääri så ja får lite cash *sugardaddy ..haha nevars men är inte så rik för tillfället. så lite inträde till krogen behövs . för det är ju inte bara valentine, utan det är även onsdag/platens. oja :) party party me tjejerna och pluttis med flera! prepartyyy hos nina :)
däärför har jag packat. tänkte lämna drickat o kläderna hos henne så vi kan sätta igång itid imorrn!
alla siinglar + idahoe. de blir röjj sa ja! 

+ sola osv är ju även kvar på att göra listan. men den biffen firrar ja snart :)
+ skriva mer ansökningar. men de får ja kanske hjälp med ikväll? för nått resurstorg kommer jag inte gå till. blähähähäh.


jag blir orolig för dig. din röst är inte densamma. du bara förstör för dig själv.
säg till om du behöver en hjälpande hand. finns alltid här för dig.
hur illa du än gör mig, kan jag inte sluta bry mig. det vet du.

nu ska ja lyfta den tunga väskan och traska ut i mörkret så jag hinner ta en kall öl med nina innan jag måste iväg. livet är allt bra mys ibland va ? :) appråpå det. jag är typ trippelbokad på lördag. osen e ja pank på köpet. roligt värre. talin ska ha inflyttningsfest. kim ska ha sen födelsedagsfest/ljusfest och jag har lovat ankan att röjja med dem. synd att man måste prioritera. hinner med lite av det iaf :)
men blir ingen million stylez på otten :/ no miss fatty...  aja, får koncentrera mig på min festliga alla ♥ dag nu och blicka frammåt sen :)


ge mig namn och blogg så jag får läsa dina bekymmer med? smaskiga bortgöringar är inte helt fel heller.


dagens appråpå: allt du säger slår oftast tillbaka på dig själv. så tänk efter innan du förstör för dig själv.

**********
aaah sitter o tar en ölis med nina och kom på roligaste. när vi gick ut från taxin i lördags så kände jag mig yyber snäll och skulle ge taxichauffören dricks, kände i fickorna. och tog fram "pengar" ...
-du kan få 50 öre och 20 cent av mig om du vill? :p haha de kallar jag generöst. over and out :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback