oh, jah ska nog va hemma på onsdagar


jävligt hårt när man är arg och måste bry sig om sina manikyrnaglar .. fifaaan säger ja :D ♥

sjukaste dagen kvällen . kalla det va du vill... jag kan nog inte fixa att förklara den iaf-

jag och nina och en BOX rött.. säger nog allt.  sen så klädde nina mig, vi gick igenom hennes garderob.
haha tror nog vi slogs bråka och blev sams på typ 10 minuter.. sen halsa vi mer rött, nina bråka me taxi chaufförn. vi kom fram till att vi alltid är studenter när vi åker taxi.. och vi drog in till platens.

JA MÄNNISKOR NI HÖR RÄTT.

ja klev ur taxin. mötte pinsammmaaaaaste sedan förra onsdagen. fixade det, ägde platens. dansade skrattade och raggade på bartendern, allt vi brukar göra. seeeen så va nina störd. gjorde saker hon inte skulle.. ja menar, varför ta reda på sanningen, när JAG INTE VILL HÖRA DEN???
massor med tårar ´på pluttis bröst medans han tröstade mig. seeeen så vare krig.
bråka me en bryd o grejjer, ville verkligen inte de ass, men jag ber sällan folk om saker. när jag väl gör det så kan hon väl hjälpa? .... jag bad henne bara se efter.. se efter han, han som jag har svårt att glömma.
fan, vill han inte veta av mig, så måste jag väl endå be nån annan se efter han. han får ju inte bråka :/


AJA .. jobbar nog snart som servitris eller bartender i innerstan..  meeen just nu ska ja o nina dricka masssssor öl med pojkarna :D::D hahahah fiiiifaan . de blir nog en låång natt!

ringde iaf inte sööt inatt-. duktig* hihih ..

dagens appråpå: inga mer tårar! du är inet värd dem för tillfället..


Kommentarer
Postat av: ajdahoe

BRA PYRET! kämpa på! :) saknar dig. får ses innan jag åker till london iallafall? älskar dig, aaaalltid. pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback