oh, jag blev bara så sugen.

party igår. så nu har även tomma blivit kär i hotshots. ja lurar i alla min galliano hotshot :p den är farlig.

bara jag och pojkarna igår, grymt kul att gå ut med dem. förutom när de ska bli för fulla och bråka med varann, då kan de bli en aning störda, men vi tjejer är ju inte bättre. saknade brudarna när ja ville dansa. karlarna ska ju bara kolla in allas rumpor när de dansar på dansgolvet, de har ingen känsla. hahaha
min åttiotals outfit blev poppis. brudarna berömmde "tröjan" och tomma benvärmarna. haha fy fan.

pluttis hade mobil i rumpan, freddy va självlysande, am skulle ha en 11 fast med kebab och lj-bro gänget fick inte nog av aphjärnor.
fick förresten höra att alla flyttar ut till lj-bro igen, vafan äre nån jävla metropol där ute? personligen så har jag fått nog av lj-bro killar. får köra på andra stadsdelar nu.

tommas kväll: utslängd ur 55an, somnade på platens där jag hjälpte han ut o tog ut hans jacka. han skulle till BurgerKing sen hem och sova sa han. varpå jag sedan ringer när ja ska hem och hör han säga att han är på plaza o spelar. han bad oss snällt vänta tills han va klar. men bestämmande madeleine säger ju såklart : NEJ du får fem minuter på dig sen ska du va utanför. och han lyder snällt.. (krävande vän jag är)
där står han o fryser ihjäl utan jacka? varför? jo för den har han redan varit hemma och lämnat, men istället för att sova så blev han sugen på en öl o sprang till plaza. haha han e go han den där tomma :)

så inatt satt ja och käka kebab med bröderna wiklund, klaga lite på karlar i allmänhet, låg i telefon och snackade skit för att sedan sno tommas favvokudde och däcka :) vi kunde inte låta bli att ligga och berömma mina bruna ben lite, som vi tog upp ett antal gånger. uppgången vid 8 imorse var inte välkommen, väckarklockan slutade aldrig ringa, och sovande tomma mummla om att JAG skulle upp till jobbet. HAHHA ? darling, jag är arbetslös sa ja .
sen skratta vi lite åt att ja va svartrockare och berömde mina bruna ben igen.

så ja, vem behöver karlar till annat än som bästisar ♥ ? finns sexleksaker.


Sen vare ju nått snille som lämnade kommentar om att han o hans 9 killkompisar ska på partyvågen o att vi kommer träffas + att ja kunde skriva ett mejl. bejb, låter superkul. men de e ju rätt svårt när du inte lämnade nån mejl .. finns ju en del calle ;)

grejen är att jag inte orkar bry mig om va ja ska ha på mig ikväll. det är hårt saja.
skulle inte va fel att bli lite upphånglad så tycker att en lägenhetsvisning inatt passar in.
du vet att jag saknat dig ;)


jag får sluta vara ledsen för din förlust, och börja tänka på mig, bara mig. mig utan dig.


fast jag är nog lite expert på att byta ämne hipp som happ. variation förnöjer. jag är aldrig tråkig :o

dagens appråpå:
för att ta igen förlorad tid så ere FEST IDAG IGEN.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback