oh, en värld bland dolma och respekt



dagens fråga.
varför föddes jag inte i nån mer utländsk familj, varför är jag bara halvchilenare? bommer*.
(nytt svärsätt, såg pirates of the carribian 2, johnny depp kan inte vara mer gaylord och den svarta humorn i filmen är riktigt underhållnde om nått. haha i lööövde it snygga sliskiga flygande holländarn)

orsaken till dagens fråga:
Jena som nu alla borde veta är min bästiiis , i vått och torrt. vänskapen har varat sedan jag gick i lekis.
alltså sedan 92. 15 hela år firar vi i år :) vi har aldrig haft ett serriöst bråk och lyckats jämt köpa samma grejjer. så när vi väl träffas typ 1 gång i månaden har vi på oss samma saker.. bla likadana nyårklänningar osv, även fast vi köpt dem i helt olika städer. haha det är sjukt :)




men iaf, till skillnad från det så är tjejen en motsats till mig. bästa är hon. mvg i alla ämnen, alltid respekterat sin familj på största möjliga sätt. alltid funnits där och förtjänar all cred som nånsin kan tänkas. även nu när hon utbildar sig till något välbetalt arbete inom kemisk biologi (csi typ har ja fattat de som) pluggar för fullt och uppfyller sin dröm. hittat mannen i hennes liv. en snygg händig karl som bara ser henne och hennes behov först och främst. efter 5årigt lyckligt troget förhållande ska de förlova sig.
familjerna träffas, kommer med gåvor. förlovningsklänning ska väljas och en stor diamantring.
allt detta står killen för. ta mig till detta drömland
även en romantisk dag som denna så behandlas även tjejen som hon förtjänar.
billigt och bra det måste va att bara få och få :p
haha nevars. men som jag sa.
-jaaag vill meeed ha allt de där, presentera mig för nån släkting :p . får jag med massa kakor av hans mamma då? hahahahah + snygg prålig förlovningsring är ju inte helt fel ass.

åt nog månadens måltid igår. jeeenas mamma är bäst på att laga mat. tyvärr så kan ja inte namnge vad jag åt för det kan jag inte stava till :) men längtar tills nästa gång kan ja lova. myyys tid vid matbordet iaf.
som en extra familj det där. skrattades mkt!

"va ere där?" -- couscous (stava?) "-ne de e blabla" -sånt man har på kex, kakor? "couscous" -va menar ni kokos? "aah precis" haha kokos e ju inte samma som couscous.. hahahhaah herregud ris på kakor. kokos är från kokosnöten- hhahahahahah
mm typ sådär kan de gå till där :p

fick fiiiina guldörhängen av jena. likadana ja gav till henne, hahahahah för att ja sa att ja hellre ville ha sånna själv. haha hon är bäst. (gammal födelsedagspresent)
och nu kom hennes mamma och gav mig allahjärtansdag kram.
tur att hon finns när ens egen befinner sig i österrike.

på söndag kommer jag finnas här igen. mitt andra hem :)

*hade tydligen sagt för några år sen att : fan de fattar inte att din pojkvän som är så snygg är ihop med dig. hur elakt det än låter så måste jag ju menat nått annat? för det finns ingen sötare och bättre tjej än kille kan få. hahah jag måste lära mig tänka innan jag öppnar mun,


partyyy me min nina snart, stan sola systemet. kääärlek!

dagens appråpå: det snöar, är inte det romantiskt om nått .. *ser rött*

would u be my valentine? en hälsning till er alla en sån kärleksfylld dag som denna ♥


Kommentarer
Postat av: ajdahoe

krääääjsi women! :) men du vet att jag love you ändå. pusspuss my dear


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback