oh, slaaappt i huset typ :)

utflyttningsfest ifredags. picspicspics kkooommer :)
Emelie Petra och Richard kom långt ifrån för att vara med och festa. Richard hade även med Nyrre som joinade.
längesen jag fick krama min killbästis från karlstad. hoppas det inte går 3 år tills vi syns igen..
Em&Petra kommer jag så sjukt bra överens med att jag är glad att jag har er kan jag lova, när alla andra drog ut
så valde jag och petra att chilla, prata massor och mysa ner oss/kolla film. jättebehövligt verkligen!

svarthårig igen.. yeeah min grej helt enkelt.


nina vet fortfarande inte om hon får ledigt, men hoppas hon hon fixar det idag,så att vi vet då.
saknar niko och ö liiivet i grekland. blir ju bara en vecka nu, men vi får väl njuta så mkt som möjligt :)
ursäkta att jag pratar så mkt om det, men det är för att jag är jääätterädd att du ska banga.
bangar du blir det inget korfu lixom.

Är i Sjötorp nu, vi bilade ner i lördags.. midda med släkten som va här och firade mamma och sedan utgång med Em, Statt sög och jag va mkt hellre bara med henne och pratade/berättade minnen och skrattade!
nu har jag bara tagit det lugnt med familjen, drömde mardröm inatt, väckte brorsan helt förstörd.
haha min 13åriga lillebror försökte lugna mig :) söööt!

flytt inom 2 veckor, iaf ut ur lägenheten sen väntar jag på svar ang datum när jag sticker helt. skickat in massa ansökningar till rum nu. hoppas dem hör av sig snart så jag vet datum.
fixat så jag byter min data/dvd mot en ny laptop. braaa madeleine! har även fixat det mesta annat som ska va klart.


styvfar ska kolla upp jobb i thailand(?!), han tycker det är bättre jag flyttar dit..
att han tycker att min kommande reseledar utbildning var ett bra val värmer verkligen.
fira mamma med frukost på sängen och gå ut och äta imorrn, myyys!
Btw, Grattis Emmie Mr.Niceboy och Mollan på eran födelsedag :)!


dagens appråpå: det finns en anledning till mitt beteende, grunden ligger nog i olustighet.. vi kommer att prata om det, förr lr senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback