oh, så springer tiden iväg fortare än vanligt.

desperate housewives har premiär den 30 september. weihooo, då ere bara att börja ladda hem  igen ass. tur att jag har med mig en laptop till barcelona ifall jag kommer vara där :) haha

sååå nu har min typ 54h (plusminus) vecka slutat. jag är inte så död jag trodde jag skulle vara.
men idag vare rätt segt att jobba superbakis. haha
roligt igår!!!.skulle druckigt vin med nina, men hon däckade ifrån mig :/
istället kom kusin Malin, idah o sara och joinade. roligt värre.
massa sprit och vin osv osv osv .. härligt att träffa kusin massa nu när hon e hemma på besök.
fylleslag med idah o malin.. beställde in i omgångar. haha, jag gick till platens i mjukisbrallor.
dansade salsa med nån påträngande jävel som sedan förföljde mig (!?) herregud.. haha
har tagit massa sjuka bilder på  mig och kusin :) lägger upp dem imorrn om jag orkar.
min cykel har nog blitt stulen igen, vilken tur att jag ska flytta så jag slipper be mamma om en ny, haha.

fått hem några flyttlådor nu. så imorrn blir det att börja packa.. puh!

dagens appråpå: nu när harry potter är slut så får weeds bli den nya avslappningen. ...på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback