oh, så går de seegt med packandet

minnen, är de inte för roliga ibland?
skulle packa idag med idis, men de blev inte mkt packande.
hämtade lådor hos moster.. slog oss ner på dem i solen på min gräsmatta.
alexandra kom och joinade.. oså bara pratade vi på. om allt typ? :)
både alex o jag ska sticka, vi är nog båda helt extas.
 är superglad som har henne som ett stort pepp. tack gumman!
synd bara att våra vägar skiljer sig, men med lite tur så möts vi upp nånstans i världen? :D

alexandra drog till jobbet och jag och ida kom inte längre än till min balkong.
redde upp lite osämjheter, update på vad vi senast gjort oså miiinnen.
mkt barcelona. mestadels för att jag ska flytta dit inom kort, oxå för att jag ville dela med mig av oron över pjäri minnena. heelt sjukt vad mkt man minns när man väl börjar prata. haha
"-men vadå, vi är ju inte tillsammans?(?!)"
"-nae men nu har du förstört chansen att vi nånsin kan bli det."
.. bara den kvällen minns jag nästan detaljerat.
katastrof.. men jobbigaste är att jag har toppen minnen! .. får se till att förnya barca minnen rätt snabbt, dra tag i nån het karl lr nått. men nu vet jag ju iaf att jag ska ta vara på mina chanser.. gör ju ofta det misstaget att jag låter dem försvinna rakt emellan mina fingrar. tröga madeleine.. dags för nya tag sa ja!


öppnat garderoben, hittar genast roliga saker.. men så värst mkt längre kom vi ju inte..
ska väl försöka börja nu. men fan var ska man börja ? var ska man börja packa ihop ens liv? :s

väntar fortfarande med spänning på svar från nina om vi kan ta sista minuten till korfu den 29onde.
hoppas hoppas hoppas hennes jobb låter henne göra det iaf..  måste ju verkligen åka då om ja ska flytta i mitten av september..  så hoppas verkligen resan blir av då!!!

dagens appråpå: festen måste bli lyckad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback