oh, närmar sig..

det är jätteläskigt när du blir sådan. jag blir faktiskt jätterädd :/
utgången igår sög, hade hellre kunnat ha en skön ledig hemmalördag.
men det var mysigt att dela det sista balkong drickandet med nina.
image207
sorgligt att det inte kommer bli mer sådant.
min balkong har vi haft mkt roligt på...



image208


kommer sakna mitt kära hem.. bara 5 dagar kvar nu.
måste verkligen ha hjälp med att börja packa,
var är mina vänner när jag behöver dem som mest?

jobbade ihjäl mig förra veckan typ. nu är jag både kock servitris och bartender.
fiiin fina meriter kan jag lova :) yippiekayej

varit superorolig över korfu. men det har äntligen ordnat sig.
Nina är supersäker på att hon fixar det den 5e :) weiihoo...
sötaste Piis sa att hon kunde åka med mig annars,
så ja hann åka ner o träffa niko innan jag flyttar. söööt...
men nu blire som bestämt , Nina och jag har våran sista festvecka
på ett antal månader i korfu 5-12 september!


haha fiiina bilder..

lyckats lova att ja ska åka till malmö med innan jag åker..även över till köpenhamn..  och nu när jag bokat biljetten så kan jag säga att jag inte har mkt tid kvar på mig. packpackpack..

dagens appråpå: har nog hittat världens underbaraste lya med. så det är nog bara att komma o hälsa på ska ni se :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback